ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110441
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :

یمن نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی را هدف قرار داد

خبرگزاری ایرنا: یمن با موشک «زلزال یک» عناصر وابسته به ائتلاف سعودی را در جنوب عربستان هدف قرار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز جمعه چهار فروند موشک زلزال یک به مواضع عناصر وابسته به ائتلاف سعودی در […]

خبرگزاری ایرنا: یمن با موشک «زلزال یک» عناصر وابسته به ائتلاف سعودی را در جنوب عربستان هدف قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز جمعه چهار فروند موشک زلزال یک به مواضع عناصر وابسته به ائتلاف سعودی در منطقه عسیر شلیک کرد.

نیروهای یمنی روز پنجشنبه نیز یک خودروی زرهی نیروهای دشمن را در منطقه ابواب الحدید منهدم کردند که به کشته و زخمی شدن تمامی سرنشیان آن انجامید.

عربستان و امارات از فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی و عربی و با کمک آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

بر اثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی کشته شده و بر اساس گزارش سازمان ملل قطحی در این کشور به بزرگ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن