ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 110444
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
  • 184 بازدید
  • ارسال توسط :
امنیت امروز، رهاورد فداکاری دیروز شهیدان است

امنیت امروز، رهاورد فداکاری دیروز شهیدان است

محمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت:آنچه باعث شد تا شهدا پا در میدان مجاهدت بگذارند، چیزی جز عشق به میهن، قرآن و اسلام نبوده و امروزه امنیت و آرامش کشور حاصل ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم است. او […]

امنیت امروز، رهاورد فداکاری دیروز شهیدان استمحمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت:آنچه باعث شد تا شهدا پا در میدان مجاهدت بگذارند، چیزی جز عشق به میهن، قرآن و اسلام نبوده و امروزه امنیت و آرامش کشور حاصل ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم است.

او افزود:برگزاری یادواره شهدا مرهمی است بر دل‌های خانواده شهیدان تا بار دیگر خاطرات مجاهدت‌ها و فداکاری‌های فرزندانشان به دنیا مخابره شود.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ رسول میر باقری نیز در خصوص ارزش والای شهیدان گفت:ارزش و مقام شهدای انقلاب اسلامی کمتر شهدای فتح، چون یاسر و سمیه نیست و امروز وظیفه همه ما این است که خاک شهدا را توتیای چشم خود کنیم و رشادت‌های آنان را فراموش نکنیم.

میر باقری ملاک رفتار شهدا را رفتار خدا پسندانه دانست و گفت:اولین و بزرگ‌ترین هدیه خداوند به شهدا آن است که محبت خود را در دل‌های آنان جاری کرده و به دین سبب اراده و عملشان رنگ و بوی خدایی میگیرد.

دهمین یادواره ۴۶ شهید منتسب به روستا‌های کجان، خاروان، صالح آباد و شهدای مدافع حرم با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولین با نوای مداح جبهه‌های مقاومت، حاج حسن خاکسار و شعر خوانی شاعر اهل بیت (ع) کربلایی سیامک رجاور در مسجد جامع چهارده معصوم روستای کجان برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن