ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110448
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
اعضای جبهه مقاومت پیروان امام حسین (ع) هستند

اعضای جبهه مقاومت پیروان امام حسین (ع) هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا علاءالدین بروجردی عصر جمعه در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد برگزار شد، افزود: هر چه داریم از کربلا و عاشورا داریم و این رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی است. وی اضافه کرد: تشکیل حکومت اسلامی جهانی که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا علاءالدین بروجردی عصر جمعه در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد برگزار شد، افزود: هر چه داریم از کربلا و عاشورا داریم و این رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: تشکیل حکومت اسلامی جهانی که با حضور امام عصر(عج) اتفاق خواهد افتاد و انقلاب اسلامی پیش زمینه انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) است که امام خمینی در آغاز انقلاب فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و این سخن با پشتوانه الهی گفته شد.

بروجردی اظهار داشت: فروپاشی ابرقدرت جهانی مانند شوروی محقق شد و ابرقدرت دیگر جهان، آمریکا به زودی فرو خواهد پاشید.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از ۴۰ سال با استواری و به پشتوانه رهبری فریاد می زنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی گفت: در لبنان حزب الله معادله منطقه را تغییر داده و این بینش انقلابی امام(ره) و رهبری است و آمریکا و اسراییل خواستند حزب اله را از صحنه محو کنند.

وی تاکید کرد: اسرائیل با بزرگترین ارتش دنیا بعد از ۳۳ روز، رژیم صهیونیستی تسیلم شد و این اقتدار اسلام و حزب الله است و امروز سید حسن نصراله اعلام می کند
به همه انقلابیون کمک می کنیم زیرا آنان خط مقدم مقاومت ما است.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: خط مقدم ما سوریه، لبنان و عراق است و در جای جای دنیا پیروان امام حسین(ع)عضو جبهه مقاومت هستند.

وی اضافه کرد: یمن یک کشور ضعیف است و عربستان با تجهیزات و امکانات بسیار نظامی به آنان حمله کرد و امروز همه کارشناسان معتقد به شکست عربستان در یمن است و به دنبال خروج آبرومند از یمن است و ما منادی بزرگ اسلام در جهان اسلام هستیم.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن