ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 110581
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۵:۴۸
  • 244 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز به‌کار دوره «شهیدمحسن حججی» با حضور دانشجویان بسیجی استان تهران

آغاز به‌کار دوره «شهیدمحسن حججی» با حضور دانشجویان بسیجی استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، دوره مهارتی – تشکیلاتی شهیدمحسن حججی با حضور بیش از صد و پنجاه نفر از دانشجویان بسیجی استان تهران در شهر مقدس قم شروع به کار کرد. بنابراین گزارش این دوره  با توجه به تغییرات ساختاری و اجرای طرح اعتلا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، دوره مهارتی – تشکیلاتی شهیدمحسن حججی با حضور بیش از صد و پنجاه نفر از دانشجویان بسیجی استان تهران در شهر مقدس قم شروع به کار کرد.

بنابراین گزارش این دوره  با توجه به تغییرات ساختاری و اجرای طرح اعتلا در بسیج دانشجویی با نگاه کاربردی و حضور دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های استان تهران در حوزه‌های اعتقادی معرفتی بصیرتی و با رویکرد مهارت افزایی و تشکیلات سازی طراحی و در حال اجرا است.

 

بنا براظهار نظر مسئولین اجرایی دوره مهارتی – تشکیلاتی شهیدمحسن حججی؛ هدف از طراحی این دوره افزایش توان دانشجویان نسل سوم و چهارم جهت مقابله با هجمه‌های وارده در جنگ نرم دشمن و آماده سازی آنان جهت برخوردهای هوشمند با آن هجمه است.

 

اسماعیل حشمتی مسئول بسیج دانشجویی استان تهران در مراسم افتتاحییه این دوره به تبیین نقش دانشجویان در شرایط فعلی و مشخص کردن سهم و نقش آنان، به تحلیل نقش نخبگان در گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت.

 

وی گفت: خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در چهار عرصه فرهنگی، اقتصادی ، سیاسی و بین المللی از و ظایف مهمی است که دانشجویان در طول هم باید به آن بپردازد .لازمه پرداختن به این سه محور(خود سازی جامعه پردازی و تمدن سازی) داشتن همت بلند، هوشیاری و بصیرت، سرعت عمل، ابتکار، روحیه و عمل جهادی است.

حشمتی تصریح کرد: آنچه که همه حرکتهای دانشجوی انقلابی را جهت می‌دهد معنویت شامل اخلاص، ایثار، توکل و انس با قران، نماز و دعاست و آنچه این حرکتها را سرعت می بخشد علم، دانش و فن آوری است.

وی افزود: در این راستا شناخت عالمانه وضعیت موجود (نقاط قوت و ضعف،تهدیدات و فرصت ها) است یا به عبارتی شناخت و احصاء مسائل از سطح دانشگاه تا سطح بین المال با توجه به الویت بندی و ظرفیت و توانمدی تشکیلاتی پرداختند به آنها گام دوم هدف گذاری و ترسیم فرایند دستیابی به آن است.

حشمتی گفت: گام سوم دستیابی و مطالبه راهکارهای حل مسئال با استفاده از نقش ازنخبگانی و ظرفیت بسیج کنندگی برای گفتمان سازی است. در نهایت گام چهارم تجمع همه ظرفیت‌ها و اقدام میدانی برای حل مسائل است.

وی در پایان با بازخوانی بیانیه گام دوم برخی مسائل و مسیر حرکتی در حوزه های اقتصادی ، عدالت، سیاست خارجی و سبک زندگی ایرانی اسلامی را برشمرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن