ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110856
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۷:۳۳
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله یمنی‌ها به یک مرکز صنعتی فقط هشداری برای متجاوزان بود/ مذاکره با فشار حداکثری ناممکن است

حمله یمنی‌ها به یک مرکز صنعتی فقط هشداری برای متجاوزان بود/ مذاکره با فشار حداکثری ناممکن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با بیان اینکه ملت یمن ملت بزرگ، هوشیار و بیداری است، گفت: ما نمی‌خواهیم در این منطقه درگیری باشد، اما آغازگر این درگیری چه کسانی بودند؟ یمنی‌ها که […]

حمله یمنی‌ها به یک مرکز صنعتی فقط هشداری برای متجاوزین بودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با بیان اینکه ملت یمن ملت بزرگ، هوشیار و بیداری است، گفت: ما نمی‌خواهیم در این منطقه درگیری باشد، اما آغازگر این درگیری چه کسانی بودند؟ یمنی‌ها که آغازگر نیستند، عربستان سعودی، امارات، آمریکا، برخی کشور‌های اروپایی و رژیم صهیونیستی بودند که جنگ را به راه انداختند و یمن را ویران کردند.

او افزود: وقتی آنها مردم را می‌کشند هیچکس نباید حرف بزند و وقتی سیل اسلحه و مهمات را به منطقه سرازیر می‌کنند هیچ نباید چیزی بگوید، وقتی آن فرد اعتراف می‌کند که در چند سال گذشته عربستان ۴۰۰ میلیارد دلار در آمریکا پول خرج کرده است هیچکس نباید حرف بزند، اما اگر مردم یمن یک عکس العملی نشان دادند و یک نقطه‌ای را زدند، این‌ها محکوم می‌کنند. مردم یمن بیمارستان و مدرسه و بازار صنعا را نزدند که شما ناراحتید بلکه به یک مرکز صنعتی حمله کردند که به شما هشدار دهند.

رئیس‌جمهور خطاب به متجاوزان به یمن گفت: از این هشدار درس بگیرید.

حجت‌الاسلام روحانی  گفت: خوشحالیم امروز روابط بانکی ما با برخی کشورها بدون سوئیفت انجام می‌شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مبارزه جدی با دلار در دنیا در حال شروع شدن است، تصریح کرد: با ادامه این روند سلطه آمریکا بر بازار پولی دنیا تضعیف می‌شود.

حجت‌الاسلام روحانی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: مذاکره با فشار حداکثری ناممکن است، اگر به دنبال مذاکره هستید باید همه فشارها را متوقف کنید، صداقت خود را نشان دهید.

در حال تکمیل/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن