ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110946
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۴۹
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
حمایت پمپئو از دعوت کارشناس برای تعیین منشأ حملات

حمایت پمپئو از دعوت کارشناس برای تعیین منشأ حملات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد، "مایک پمپئو" در این دیدار ضمن محکوم کردن حمله انصارالله یمن به تأسیسات نفتی آرامکو عربستان، بر حمایت ایالات متحده در برقراری ثبات و امنیت منطقه تاکید کرد. "محمد بن سلمان" نیز در این دیدار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد، "مایک پمپئو" در این دیدار ضمن محکوم کردن حمله انصارالله یمن به تأسیسات نفتی آرامکو عربستان، بر حمایت ایالات متحده در برقراری ثبات و امنیت منطقه تاکید کرد.

"محمد بن سلمان" نیز در این دیدار گفت که این حملات امنیت منطقه را نشانه رفته و به انرژی و اقتصاد جهانی خسارت وارد کرده است.

 وزیر خارجه آمریکا چهارشنبه شب وارد عربستان شد و در بدو ورود به این کشور با تکرار اتهام های واهی علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله اخیر به تاسیسات نفتی عربستان را «اقدامی جنگی» قلمداد کرد.

جنبش انصارالله یمن شنبه گذشته در واکنش به تجاوز نظامی سعودی و محاصره یمن و ادامه حملات هوایی سعودی به مناطق مختلف یمن، پالایشگاه های «بقیق» و «خریص» در شرق عربستان را هدف حملات پهپادی قرار داد که در نتیجه ۵۰ درصد تولید و صادرات نفت عربستان به طور موقت مختل شد و بهای نفت در بازار جهانی افزایش و شاخص بورس عربستان بیش از ۲ درصد کاهش یافت.

نیروهای انصارالله یمن روز دوشنبه عربستان و امارات متحده عربی را به حملات بیشتر در صورت متوقف نشدن تجاوز نظامی، تهدید کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  ضمن رد اتهام‌زنی های بی اساس مبنی بر نقش داشتن ایران در انجام حملات به تاسیسات نفتی آرامکو تاکید کرد: اگر تهدیدی علیه ایران مطرح شود، با همان قاطعیتی که به تجاوز اندک پهپاد آمریکایی پاسخ دادیم، جواب خواهیم داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن