ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111051
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

ادامه خباثت عربستان منجر به سقوط ریاض می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌الله اسماعیلی در خطبه نماز جمعه این هفته پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت:هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های مجاهدان مخلص و راه حق و حقیقت است، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌الله اسماعیلی در خطبه نماز جمعه این هفته پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت:هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های مجاهدان مخلص و راه حق و حقیقت است، شهدایی که به شهدای کربلا ملحق شدند. 

اسماعیلی افزود: بنا بر فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی ریشه‌های انقلاب اسلامی را محکم کردیم، ریشه‌های که برگرفته از اسلام ناب محمدی است جنگ هشت ساله ما، حقیقتاً یک گنج تمام نشدنی است.

وی تصریح کرد: امروز هر چه داریم و هرچه می‌دانیم به برکت دفاع مقدس ماست، نوع دفاع با دفاع‌های ملت‌های دیگر فرق می‌کرد، دفاع از آب و خاک نبود، دفاع از توحید، بعثت، غدیر و عاشورا بود، آن قدرتی که توانست جلوی ظلم و سلطه جهانی را بگیرد و به دوران امپراطوری و استبدادی خاتمه دهد. 

امام جمعه قرچک بیان داشت: سلاح هسته‌ای در مقابل سلاح ایمان ملت ما هیچ جایگاهی ندارد، ما منطق و مرام خودمان را در جنگ به دنیا اعلام کردیم نه ظلم می‌کنیم، نه ظلم را می‌پذیریم و امروز این منطق جهانی و بین‌المللی شده است. 

وی خاطر نشان کرد: این منطق پدر استکبار را در آورده و لذا از درماندگی عصبانی است، بخاطر ناتوانی و ناکامی استکبار است.

وی گفت: امروز هم هیچ مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسوولان ایران و آمریکا اتفاق نخواهد افتاد، نه دو جانبه نه چند جانبه و نه در نیویورک؛ هدف آمریکا از مذاکره تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است.

اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: از دیگر شیطنت‌ها و فتنه‌گری آمریکا، اتهام زنی در نقش داشتن ایران در حمله به تأسیسات آرامکوی عربستان است، حمله 10 پهباد انصار الله یمن به دو میدان بزرگ نفتی عربستان پیامدهای مهمی داشته است.

وی افزود: با این رویداد توقف تولید بیش از 5 میلیون بشکه از نفت عربستان، باطل شدن رویای بن سلمان و شکست طرح‌های او و توقف 50 درصد از تولید نفت عربستان رخ داده است ضمن اینکه امنیت اقتصادی را از دست داده است. 

اسماعیلی در ادامه خطبه گفت: این حمله با عناصر داخلی عربستان انجام شد، جنبش‌های آزادی‌خواه در قلب عربستان به وجود آمد و تأثیرگذار شدند، این خباثت عربستان اگر ادامه پیدا کند بدون شک ریاض سقوط خواهد کرد.

امام جمعه قرچک بیان داشت: هر چه امروز دنیای اسلام و انقلاب اسلامی دارد از شهداء است آنوقت شهید که مظهر حیات و قدرت و درخشندگی است، حقش مغفول می‌ماند و عده‌ای به خیالشان به فکر محو نامشان هستند.

وی در پایان گفت: شهداء غافلین را نابود می‌کنند و از صحنه و صفحه روزگار محو می‌شوند، همه عزت ما از شهداست و شهداء این ارزش‌ها را از عاشورا گرفتند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن