ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111055
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :

وقت توبه استکبار و آمریکاست/یمن در کمال اخلاق جنگ نابرابر را مدیریت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با بیان اینکه خداوند در هر صحنه‌ای ما را می‌بیند و ما را نگاه می‌کند، اظهار داشت: باید در اعمال و رفتار خود مواظبت جدی کنیم چراکه قرار است در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با بیان اینکه خداوند در هر صحنه‌ای ما را می‌بیند و ما را نگاه می‌کند، اظهار داشت: باید در اعمال و رفتار خود مواظبت جدی کنیم چراکه قرار است در دادگاه عدل الهی در روز رستاخیز در پیشگاه خدایی پاسخگو باشیم که خودش در تمام صحنه‌ها ما را نظاره کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان داشت: پیغمبر در سه محور اساسی در جامعه تغییر به وجود آورد، در محور اول، معرفت و شناخت جامعه و مردم را بالا برد و مردم شناختی متفاوت پیدا کردند از آنچه قبل از اسلام بود و نگاه جدیدی به وسیله اسلام به وجود آمد.

وی با اشاره به الگوسازی توسط پیامبر گرامی اسلام در سطح جامعه بیان داشت: مجاهدان و شخصیت‌ها و سلحشورانی در جامعه معرفی شدند که در اوج ایثار و گذشت و فداکار موجب تغییر در جامعه شدند و در محور سوم همه سعی و تلاش پیامبر این بود مقام و منصب‌ها با صاحب مقام تناسب داشته باشد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مردم باید تلاش کنند همیشه در کنار صاحب منصبان عادل، عالم و با تقوا قرار گیرند و از کسانی حمایت کنند که خداترس‌تر هستند و کسانی که بصیرت بالاتر دارند، شجاعت بیشتری دارند و در خط حق حرکت می‌کنند و اگر حمایت مردم از این افراد کم شود جامعه دچار از هم‌پاشیدگی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس محور حرکت پیامبر (ص)، عنان جامعه و مسئولیت‌ها را انسان‌های نااهل و نامحرم و هواپرست به عهده نگیرند، افزود: تاریخ بشریت دو دسته حاکم و فرمانروا داشته که یک دسته از حاکمان شاهان و حاکمانی که در خط آنها حرکت کردند آدم‌های هواپرستی که با ظلم و تزویر توانستند بر جامعه حکومت کنند و هر جریان مخالف منابع خود ببینند با آن بی‌رحمانه برخورد می‌کنند.

امام جمعه کرمان گروه دوم از حاکمان بشریت در خط انبیای الهی حرکت می‌کنند، تصریح کرد: حاکمیت باید اختلاف‌ها را از بین ببرند و در رأس آن انبیایی الهی هستند، مأموریت توده مردم و جامعه این است خودشان قیام کنند و عدل و قسط را در جامعه برپا کنند.

علیدادی‌سلیمانی با تبریک فرارسیدن بازگشایی مدارس و ماه مهر گفت: امیدواریم شاهد نشاط و پیشرفت‌های علمی در جامعه باشیم و به حق و حقوق معلم و استاد و هر کسی که عمر خود را صرف این راه می‌کند توجه شود.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس از دو زاویه، تقدس آن به صورت جدی قابل مطالعه است اول نوع ورود کسانی که در این عرصه رزمنده و به جبهه اعزام شدند با اخلاص، توجه، فکر و از خودگذشتگی‌ها آنقدر در این بخش جامعه شاهد پیشرفت‌های معنوی است که حقیقتا آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاد در میدان‌های نبرد یک دانشگاه انسان‌سازی بود.

امام جمعه کرمان گفت: در زاویه دوم هشت سال دفاع مقدس فقط در مرزها و جغرافیای ایران اسلامی نبود بلکه صادر و تبدیل به یک جریان قدرتمند مقاومت در مقابل استکبار جهانی شد و در داخل کشور تبدیل به یک الگو شده است.

علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: امروز در عرصه سیاسی جامعه باید مواظب باشیم به اسم مذاکره، همانطور که مقام رهبری حجت را بر همه ما تمام کردند قبل از آن توبه مطرح است باید بیشتر بپردازیم به توبه استکبار و در رأس آن آمریکا، توبه قبل از مذاکره است ما باید آن را پررنگ کنیم.

وی عنوان کرد: حرف از مذاکره در این فضای جامعه مناسب نیست و جریان انقلابی و مقاومت باید آن را پررنگ کند و به دنیا بفهماند وقت توبه استکبار جهانی و آمریکاست.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: دو مرحله در دفاع مقدس تجربه کردیم که ملت ما تنها در مقابل دنیا ایستاد و مظلومانه جنگید و هیچ امکاناتی نداشت و شهرها اشتغال و بمباران شد و ما توانستیم مرحله دوم را تجربه کنیم که شهرها را از اشغال خارج و سرنوشت جنگ را تعیین کنیم و در صحنه عمل بگوییم کجا جنگ تمام خواهد شد و همین کار را کردیم.

علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: در یمن هم امروز شاهد این اتفاقات هستیم طی چند سال در همه جا مردم را مورد تهاجم و بمباران قرار می‌دادند و مجامع بین‌المللی کوچکترین صدایی سر نداند، اما یمن از دفاع مقدس درس گرفت و امروز دارد مشخص می‌کند سرنوست را و عملیات یمنی‌ها در عربستان بخشی از آن قسمت دومی است که در دفاع مقدس برای ما هم اتفاق افتاد.

وی افزود: عملیات یمن هر چه جلوتر می‌رود ضربات کاری‌تر و حجم آن بیشتر می‌شود، عملیاتی که قلب نفتی عربستان را نشانه و نصفی از آن را کار انداخت اگر به مشخصات آن توجه کنیم این عملیات اطلاعات قوی می‌خواهد و فاصله بالای آن و این برای دنیا به این راحتی قابل هضم نیست.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: دقیق بودن و اهداف از پیش تعیین شده عملیات این را می فهماند که دفاع مقدس و مقاومتی که در یمن آغاز شد آن دروان مظلومت یمن پشت سر گذاشته شده و هر روز که جلو می‌روند باید عربستان و امارات و اربابشان آمریکا تسلیم شوند و روزی را شاهد خواهیم بود که همانطور که یمن در کمال اخلاق جنگ نابرابر را مدیریت کرد، عربستان را مجبور به آتش‌بس و پایان جنگ کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن