ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111091
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۴:۵۴
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :

زمانی که یمنی ها خدای غرب را نابود کردند

العالم – یمن در همین حال وجدان غرب در برابر این فاجعه به خوابی عمیق فرو رفته بود تا اینکه حمله به تاسیسات نفتی ارامکو وجدان غرب را به یکباره بیدار کرد! جامعه غربی زمانی که سوختن میادین نفتی را دید از خواب پرید و به جستجوی عامل و منشا این حملات و محل پرواز […]

العالم – یمن

در همین حال وجدان غرب در برابر این فاجعه به خوابی عمیق فرو رفته بود تا اینکه حمله به تاسیسات نفتی ارامکو وجدان غرب را به یکباره بیدار کرد!

جامعه غربی زمانی که سوختن میادین نفتی را دید از خواب پرید و به جستجوی عامل و منشا این حملات و محل پرواز پهپادهایی است که به تاسیسات نفتی حمله کردند، پهپادهایی که خواب خوش را بر غرب حرام کردند.

غربی ها یکباره "متمدن" شدند بدون اینکه حتی یکبار این سوال به ذهنشان خطور کند که "چرا چنین شد؟"

تصاویر کودکان یمنی که از سوء تغذیه تغییرشکل داده اند و از تشنگی حتی قطره اشکی برای گریستن ندارند، نوزادانی که از شیرمادر محروم هستند و لبهایشان از خشکی زخم شده، تصاویر پدرانی که از شرم سر به زیرافکنده اند، کودکانی که در مخروبههای خانه ای بمباران شده توسط ائتلاف ضد یمنی با حمایت غرب متمدن، سرگردانند هیچ کدام از این تصاویر وجدان خفته غرب را بیدار نکرد و آنها را به حرکت از جایگاه متمدنانه و بشر دوستانهشان وانداشت اما به محض سوختن بشکه های نفت از جا جهیدند واحساسات همچون غرایز حیوانی آنها زنده شد.

اما ترامپ، نماینده این تمدن حیوانی نژادپرست و عاشق سفیدپوستان و بزرگترین شریک در کشتار یمنی ها و گرسنه نگاه داشتن و ترساندن آنان به جای توجه به اندک انسانیت در ذات متعفن خود و دست برداشتن از اشباع غرایز حیوانی سیری ناپذیر خود، با بی شرمی می گوید ایران را مورد تحریم حداکثری قرار می دهد زیرا یمنی ها در پاسخ به 5 سال سوختن خود، نفت را به آتش کشیدند.

اما سایر سران تمدن وحشی غرب پس از توهین به خدای خود یعنی نفت، با یکدیگر نجوا کردند و تصمیم گرفتند همگی از مقدسات خود دفاع کنند و صبحگاهان با یکدیگر تجمع کردند تا درباره نوع پاسخ دادن و بازگرداندن اعتبار از دست رفته خدای سوخته خود با یکدیگر مشورت کنند.

اقدام یمنی های قدرتمند در حمله پهپادی به الهه غرب؛ کار پسندیده ای بود زیرا تجربه 5 سال گذشته بدون شک ثابت کرده است که مردم آزاده یمن فقط با هدف گیری خدای غربی‌ها می توانند از حملات این ائتلاف وحشی جلوگیری کنند فقط در این صورت است که همگی آنان به پایش می افتند.

مَثَلُ الَذینَ اتَّخذوا مِنْ دونِ اللّهِ اولیاءَ کمَثلِ العنکبوتِ اتَّخَذَتْ بیتاً وَ اِنَّ أَوْهَنَ البیوتِ لبیتُ العنکبوتِ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ.

شفقنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن