ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 111227
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
  • 136 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس در نجف‌آباد

رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس در نجف‌آباد

سرهنگ سیف‌الله رشیدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کتاب “ورود به دروازه‌های شرقی بصره” با درون‌مایه خاطرات رزمندگان لشکر 8 نجف اشرف در دوران دفاع مقدس و “آینه ستاره‌ها” با محتوای معرفی شهدای ارتشی شهرستان نجف‌آباد طی مراسمی در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود. وی افزود: گردهمایی بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس، برگزاری […]

سرهنگ سیف‌الله رشیدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کتاب “ورود به دروازه‌های شرقی بصره” با درون‌مایه خاطرات رزمندگان لشکر 8 نجف اشرف در دوران دفاع مقدس و “آینه ستاره‌ها” با محتوای معرفی شهدای ارتشی شهرستان نجف‌آباد طی مراسمی در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

وی افزود: گردهمایی بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی، برگزاری مراسم سالگرد تشییع و خاکسپاری شهید محسن حججی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، انجام مانورهای میدانی و شبیه سازی لحظه اسارت شهید حججی، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس شهرستان و خاطره گویی و همچنین غبارروبی از مزار پاک شهدا از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده لشکر 8 نجف اشرف، افزود: لشکر8 نجف اشرف در دوران دفاع مقدس بیش از 9هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که دو هزار و پانصد شهید سهم شهرستان نجف‌آباد است. وجود بیش از چهارهزار و 300 جانباز و 450 آزاده از دیگر افتخارات این لشکر به حساب می‌آید.

رشیدزاده با بیان برخی جزئیات حضور نیروهای لشکر در سوریه، تصریح کرد: طبق دستور سلسله مراتب فرماندهی در چندین مقطع مأموریت‌هایی به ما سپرده شد و نیروهای ما توانستند در صحنه‌ها و موقعیت‌های بسیار سخت پیش آمده به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کنند. فرماندهان رده بالای سپاه پاسداران بارها از رشادت‌های این لشکر در به سرانجام رساندن مأموریت‌های محوله تقدیر کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این لشکر در طول چهار سال انجام مأموریت در سوریه 11 شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است و در رأس آن‌ها شهید حججی قرار دارد.

فرمانده لشکر 8 نجف اشرف از آمادگی کامل تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر کینه‌توزی‌های استکبار جهانی خبر داد و افزود: هیچ‌گاه از تهدیدهای توخالی همسایگان مغرض و استکبار جهانی نهراسیده‌ایم و در آمادگی کامل به سر می‌بریم. برخی از کشورها می‌خواهند برای فرار از منجلابی که خود باعث به وجود آمدن آن هستند، ایران را هدف قرار دهند که در این کار ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن