ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111229
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: توقف حملات به عربستان فرصتی به آن جهت خروج آبرومندانه از مخمصه است

انصارالله: توقف حملات به عربستان فرصتی به آن جهت خروج آبرومندانه از مخمصه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشرة، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگویی مطبوعاتی تاکید کرد: عربستان به دلیل حملات خصمانه‌اش به یمن و محاصره این کشور در مخمصه افتاده است. البخیتی اظهار کرد: هدف از طرح مهدی المشاط، رئیس شورای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشرة، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگویی مطبوعاتی تاکید کرد: عربستان به دلیل حملات خصمانه‌اش به یمن و محاصره این کشور در مخمصه افتاده است.

البخیتی اظهار کرد: هدف از طرح مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن برای توقف حملات پهپادی و نیز حملات با موشک‌های بالستیک و هدایت شونده علیه مناطق مختلف عربستان و تمامی انواع حملات در واقع فرصت مناسبی برای عربستان جهت خروج آبرومندانه از این مخمصه است چراکه طرح ارائه شده در واقع آتش‌بسی یک جانبه یعنی از طرف ماست و ما به امید اینکه عربستان از این طرح استقبال کند، محدودیت زمانی برای آن تعیین نکردیم.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت: ما درباره شکل و شیوه پاسخ عربستان شرطی تعیین نکردیم و محتوا برای ما اهمیت دارد، پاسخی که به پایان جنگ و لغو محاصره منجر شود.

او تاکید کرد: توپ در زمین رهبران عربستان است و امیدواریم آنها از این طرح و فرصت استفاده کنند زیرا توقف جنگ علیه یمن به نفع هر دو کشور است، منافع عربستان در برقراری صلح بیشتر از منافع یمن است زیرا یمن چیز زیادی برای از دست دادن ندارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن