ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111252
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۵:۲۲
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
تهدیدهای آمریکا برای ایران به فرصت تبدیل می‌شود

تهدیدهای آمریکا برای ایران به فرصت تبدیل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از همدان، مرتضی سیاهوشی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، روز گذشته 31 شهریورماه، در آغاز هفته دفاع مقدس با تأکید بر اینکه هرچه ما امروز داریم از فرهنگ بی‌نظیر دفاع مقدس و شهادت است، افزود: هراندازه که از این فرهنگ فاصله بگیریم به همان […]

تهدیدهای امریکا برای ایران به فرصت تبدیل می‌شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از همدان، مرتضی سیاهوشی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، روز گذشته 31 شهریورماه، در آغاز هفته دفاع مقدس با تأکید بر اینکه هرچه ما امروز داریم از فرهنگ بی‌نظیر دفاع مقدس و شهادت است، افزود: هراندازه که از این فرهنگ فاصله بگیریم به همان اندازه در انجام کارها ناموفق هستیم.
وی اظهار کرد: دشمن این مسئله را خوب فهمیده و به دنبال نابودی این فرهنگ از حذف نام شهدا از کوچه‌ها یا در کتاب‌ها است.
سیاهوشی در ادامه تصریح کرد: اما به فضل خدا این توطئه‌ها خنثی می‌شود چون جایگاه شهدا را خدا جایگاه والایی قرار داده است و خوشحالیم که خون شهدای انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی پایمال نشد و هم‌اکنون سند امنیت و آسایش ایران و منطقه خاورمیانه است.
امام‌جمعه تویسرکان گفت: دلاوران ما فرمایشات امام راحل را سرلوحه خود قرار می‌دهند و از تهدیدهای امریکا برای ایران فرصت می‌سازند.
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام‌جمعه تویسرکان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در صبحگاه مشترک سپاه و نیروی انتظامی بابیان این مطلب گفت: امریکا و آل سعود با تمام توانشان در برابر ارتش چند هزاری یمن نتوانستند مقاومت کنند و ارتش یمن پربادهای ظاهراً پیشرفته امریکا را نابود ساخت که این‌ها به برکت فرهنگ دفاع مقدس است.
وی بابیان اینکه ما هر چه داریم از محرم و صفر است، گفت: آنچه زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ما در هشت سال دفاع مقدس شد همه به برکت محرم و صفر و حرکت ملت ما در مسیر مکتب سیدالشهدا(ع) است.
وی بابیان این مطلب که این نظام با خون شهدا آبیاری شده و تا ابد سربلند و پیروز مِهم‌اند افزود: اگر امروز ما پیشرو و مقتدر در دنیا حرکت می‌کنیم به خاطر لبیک به امام حسین(ع) و ولایت‌فقیه است.
حجت‌الاسلام موحدی بیان داشت: امروز انقلاب ما پس از چهار دهه توانسته مقتدرانه توطئه‌های دشمنان را خنثی کند و با تفکری عاشورایی در برابر دشمن بایستد و امروز شاهد هستیم که شکوه جبهه مقاومت به برکت مکتب عاشورایی برنامه‌های خود را مقتدرانه در جهان پیش می‌برد.
وی عنوان کرد: آمریکا با تمام توانش در برابر ارتش قهرمان چند هزار یمنی نتوانست مقاومت کند و ارتش یمن پهبادهای به‌ظاهر پیشرفته اما پوشالی امریکا را نابود سازد.
وی گفت: امروز نام امام(ره) در دنیا طنین‌انداز است نام امام یعنی شرف یعنی اقتدار یعنی شیعه یعنی حسین و روزبه‌روز شیعه مقتدرتر، باقوت‌تر، ظفرمندتر و خیره‌کننده‌تر از دیروز می‌شود.
موحدی افزود: تهدیدهای آمریکا برای ایران به فرصت تبدیل می‌شود و دلاوران ما فرمایشات امام راحل را سرلوحه خود قرار دادن که اکنون سلاح‌های دست چندم ما مافوق سلاح‌های آمریکاست امروز سلاح‌هایی که رونمایی کردیم و جهان در بهت فرورفته است در درجه دوم‌اند و پیشرفته‌تر از آن‌ها راداریم که همه به برکت خون شهداست.
وی در پایان بابیان اینکه نیروهای مسلح و ایثارگران به خود ببالند که در چنین کشوری خدمت می‌کنند گفت: صبح ظفر نزدیک است و به برکت این پیشرفت و وحدت و اتحاد و به‌خصوص این اربعین که سیل خروشان بیداری حسینی را همراه ساخته است زمینه را برای ظهور موعود و ولی‌عصر فراهم خواهیم کرد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن