ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111277
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۰۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
شیخ قاووق: پس از حمله آرامکو شرایط منطقه دیگر به نفع آمریکا و مزدورانش نیست

شیخ قاووق: پس از حمله آرامکو شرایط منطقه دیگر به نفع آمریکا و مزدورانش نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المنار، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت، پس از حمله به شرکت آرامکو، منطقه وارد معادلات و تحولات جدید گسترده‌ای شده است، معادلاتی که به نفع آمریکا و مزدورانش در منطقه نیست، چرا که دولت عربستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المنار، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت، پس از حمله به شرکت آرامکو، منطقه وارد معادلات و تحولات جدید گسترده‌ای شده است، معادلاتی که به نفع آمریکا و مزدورانش در منطقه نیست، چرا که دولت عربستان ناامید و خوار شده است، زیرا صدها میلیاردی که برای خرید تسلیحات و حمایت آمریکا پرداخته است، دیگر سودی ندارد و در کنار دولت عربستان، دولت آمریکا نیز در تنگنا و سردرگمی قرار گرفته است و رژیم صهیونیستی هم در قبال حملات به آرامکو و شدت و دقت این حملات، در شرایطی از ترس و نگرانی قرار دارد و از این مساله هراس دارد که حملات به آرامکو علیه اهداف این رژیم نیز تکرار شوند.

وی این اظهارات را در مراسم سوگواری در شهرک جنوبی عیناثا در حضور جمعی از علما، فعالان، شخصیت‌ها و جمعی از اهالی این شهرک و مناطق اطراف آن ایراد کرد.

شیخ قاووق تاکید کرد، محور آمریکا در منطقه امروز در حال عقب‌نشینی است و آنها به شکست خود در عراق، یمن، سوریه، غزه، لبنان و در برابر ایران اذعان کردند و هر روز یک شکست جدیدی را تجربه می‌کنند و در مقابل محور مقاومت هر روز دستاوردها و پیروزی‌های زیادی به دست می‌آورد.

وی افزود، مادامی که عربستان به آمریکا تکیه کند، متحمل خسارت‌ها و شکست‌های بیشتری خواهد شد و ریاض که در باتلاق یمن گیر افتاده است امروز بیشتر و بیشتر در حال غرق شدن است، به همین دلیل تمامی گزینه‌های عربستان در یمن خسارت روی خسارت است و ریاض میان خسارت تلخ و خسارت تلخ‌تر خود را مخیر می‌بیند، اگر در یمن بماند، خوار شده و عمق عربستان هدف قرار می‌گیرد و اگر عقب بنشیند، یک زلزله‌ موجودیت نظامش را خواهد لرزاند و این یک شکست مفتضحانه برای ولیعهد، ارتش و نقش عربستان در منطقه است. بنابراین گزینه‌های عربستان در همه جهات، محکوم به شکست است.

شیخ قاووق ادامه داد، آمریکا تحریم‌ها، تهدیدها، فشارها و ترس‌هایی بر محور مقاومت اعمال کرده تا از محبوبیت این محور بکاهد اما آنها پس از اینکه نتیجه این اقدام را از سیاست‌مداران، مسؤولان و اندیشکده‌ها جویا شدند، امیدشان را از دست دادند. اوج تحریم‌های آمریکا علیه حزب‌الله لبنان بود که موجب شد محبوبیت مقاومت افزایش یافته و مردم بیشتر از دبیرکل حزب‌الله لبنان حمایت کنند.

وی تصریح کرد، نتانیاهو گمان کرد، تشدید تحریم‌های آمریکا علیه مقاومت به او این فرصت را می‌دهد که معادلات ۲۰۰۶ را تغییر دهد. رژیم صهیونیستی به عقربا در سوریه و ضاحیه جنوبی بیروت حمله کرد اما نتیجه این حملات برای این رژیم تنها پشیمانی بود و محور مقاومت توانست در زمان اوج تحریم‌های آمریکا مورد حمایت قرار گرفته و معادلات ۲۰۰۶ را تثبیت و علاوه بر آن معادلات جدیدی را نیز با هدف قرار دادن پهپادهای اسرائیلی به اثبات برساند و این دستاورد جدید مقاومت و تاکیدی بر ناکامی تحریم‌های آمریکاست.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن