ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111281
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۴۱
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
بریده باد، دستی که بخواهد نام شهداء را از کوچه ها بردارد

بریده باد، دستی که بخواهد نام شهداء را از کوچه ها بردارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا منطقه کویر، “مجتبی زینی‌وند” صبح امروز اول مهرماه در آیین بازگشایی مدارس در کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بریده باد دستی که بخواهد نام شهداء را از کوچه ها بردارد و نام شهداء را در ذهن ما کمرنگ بکند. هویت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا منطقه کویر، “مجتبی زینی‌وند” صبح امروز اول مهرماه در آیین بازگشایی مدارس در کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بریده باد دستی که بخواهد نام شهداء را از کوچه ها بردارد و نام شهداء را در ذهن ما کمرنگ بکند. هویت و عزت ما شهداء هستند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس بزرگداشت هویت، عزت و ارزش های اسلامی ملتی است که با ایثار و از خودگذشتگی جوانان به دست آمده و این هفته فرصت مغتنمی است که پاسدار خون همه آنهایی باشیم که برای استقلال، امنیت و دفاع از شرف و کیان این کشور عزیزترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امیدواریم ما معلمان بتوانیم گوشه ای از ایثار و فداکارای شهداء را در کلاس بیان بکنیم.

زینی وند در ادامه تصریح کرد: خداوند در همه سوره های قرآن کریم صفت رحمن و رحیم(بخشاینده و مهربان) را برای خود بیان می کند و انسانی که در راه خدا برای کمک به بندگان خدا می بخشد و انفاق می کند و برای دانش آموزان مدرسه می سازد متصف به صفت الهی بوده و این صفات خداوند در این افراد متجلی است.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: آنچه ماندگار و ذخیره آخرت است، کارهای خیری است که افراد نیکوکار انجام می دهند به ویژه انفاق کارهای خیر در راه اشاعه علم، کمک به آگاهی انسان ها و مبارزه با جهل و ریشه کن کردن بیسوادی که همان صفتی است خداوند برای خودذکر می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز داشتن یک جامعه توسعه یافته و قدرت علمی، صنعتی و اقتصادیِ بالا در کشورها مستلزم تربیت و ساختن انسان های توانمند، متعهد، با مهارت و دارای توانمندی های فردی و اجتماعی در کلاس درس است.

زینی وند با بیان اینکه اگر قرار است جامعه ای توسعه پایدار داشته باشد، حتما باید به مدرسه و آموزه های مدرسه توجه بشود، تصریح کرد: قدرت و توانایی از آن کشوری است که به آموزش و پرورش و مدرسه و کادر آن توجه کند که این زیربنای توسعه پایدار است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه توسعه پایدار فرهنگ‌محور است، اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه پایدار باید نیروی انسانی خلاق و ماهر و آموزش و پروش پویا و اثربخش داشته باشیم ضمن آنکه باید گفتمان حاکم بر جامعه گفتمان تعلیم و تربیت باشد.

وی تصریح کرد: مسیر توسعه پایدار فقط از مسیر تعلیم و تربیت می گذرد و دنیا این امر را تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه دخترانه بی‌بی فاطمه مهدوی(مادر شهید محمدحسین مهدوی) متوسطه اول که توسط خواهر شهید ساخته شده، در شهر کرمان بهره برداری شد.

این مدرسه دارای 18 کلاس است و با هزینه بیش از 4 میلیارد تومان ساخته شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن