ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111283
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۴۷
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن اعضای یک خانواده یمنی در حمله ائتلاف سعودی به استان عمران

کشته شدن اعضای یک خانواده یمنی در حمله ائتلاف سعودی به استان عمران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله در صفحه رسمی خود در فیسبوک نوشت: طی ۱۲ ساعت گذشته جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی بیش از ۲۷ حمله هوایی را به تعدادی از استان‌های یمن انجام دادند. این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله در صفحه رسمی خود در فیسبوک نوشت: طی ۱۲ ساعت گذشته جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی بیش از ۲۷ حمله هوایی را به تعدادی از استان‌های یمن انجام دادند. این حملات برج‌های مخابراتی در عمران و منازل و مزارعی در حجه و صعده را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های ائتلاف عربی سه حمله را به برج‌های مخابراتی در جبل ضین در استان عمران و دو حمله را به منطقه همدان در شمال غرب صنعا انجام دادند.

این درحالی است که انصارالله یمن جمعه گذشته طرحی را برای صلح اعلام کرد که براساس آن حمله به خاک عربستان در ازای توقف حملات هوایی در یمن متوقف می‌شود.

در همین راستا انصارالله یمن از کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای دولت مستعفی به دست تک‌تیراندازهای این جنبش در استان حجه در شمال غرب یمن خبر داد.

به گفته منابع عملیات در جنوب منطقه حرض و شرق مثلث عاهم در همین منطقه به کشته شدن ۱۶ سرباز وابسته به دولت مستعفی یمن منجر شد.

همچنین نیروهای انصارالله با چهار موشک زلزال۱ تجمع مزدوران در جنوب منطقه حیران را هدف قرار دادند که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از آن‌ها شد.

جنگنده‌های ائتلاف عربی نیز ۱۰ حمله را به منطقه حرف سفیان در شمال استان عمران انجام دادند که یکی از آن‌ها یک خودرو را هدف قرار داد و به کشته شدن دو تن منجر شد. منطقه السواد نیز در معرض ۹ حمله قرار گرفت.

به گفته منابع در حملات ائتلاف عربی به منطقه السواد استان عمران پنج عضو یک خانواده کشته شدند. دو کودک دیگر از اعضای این خانواده نیز مفقود شده‌اند. این منابع تأکید کردند که ائتلاف عربی مسجدی را هدف قرار داد که این خانواده به آنجا پناه برده بودند. درحال حاضر جستجوی دو کودک مذکور زیر آوارها ادامه دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن