ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111292
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۱۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
نرم‌افزار چندرسانه‌ای اندروید شهدای مدافع حرم گیلان رونمایی می‌شود

نرم‌افزار چندرسانه‌ای اندروید شهدای مدافع حرم گیلان رونمایی می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، سجاد ستوده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز امنیت، آسایش و توسعه جامعه را مدیون انسان‌های مجاهدی هستیم که در این مسیر از خودگذشتگی‌ها کردند و برای حفظ و امنیت کشور از جان خود گذشتند. […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، سجاد ستوده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز امنیت، آسایش و توسعه جامعه را مدیون انسان‌های مجاهدی هستیم که در این مسیر از خودگذشتگی‌ها کردند و برای حفظ و امنیت کشور از جان خود گذشتند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان از رونمایی نخستین نرم‌افزار چندرسانه‌ای اندرویدی شهدای مدافع حرم گیلان خبر داد و افزود: این نرم‌افزار 2 مهرماه در همایش فعالان فضای مجازی شرق استان گیلان با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و خانواده‌‌های معزز شهدا رونمایی می‌شود.

ستوده با اشاره به ضرورت معرفی شهدای مدافع حرم به جوانان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم از لحاظ سنی به نسل جوان امروز نزدیک‌ هستند از این رو معرفی این شهدا می‌تواند بستری برای معرفی الگوهای مناسب و قابل دسترس برای نسل جوان را فراهم کند.

«اردیبهشت نام دیگر توست»؛ عاشقانه‌ای دیگر از مدافعان حرموداع باشکوه مردم با پیکر شهید جنتی، «حاج حیدر» مدافعان حرم+عکس و فیلمبرنامه‌های نخستین دوره جایزه شهید همدانی تشریح شد/ تشویق نویسندگان به ثبت خاطرات مدافعان حرم

وی به شاخصه‌های نرم افزار چندرسانه‌ای اندرویدی شهدای مدافع حرم گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: در این نرم‌افزار، تصاویر، فیلم‌ها‌، خاطرات، زندگی‌نامه‌ها و دست‌نوشته‌های منتخب از شهدای مدافع حرم استان گیلان جهت استفاده عموم در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نرم‌افزار ذکر شده با عنوان "ستاره‌ها" در مارکت‌های اندوریدی مختلف قابل دانلود است گفت: این نرم‌افزار به ‎صورت مشترک توسط سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان و کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس استان طراحی و تولید شده است.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار"ستاره‌ها" به‎ صورت تعاملی طراحی شده است افزود: در تولید این نرم‌افزار به نحوی تلاش شد تا با استفاده از شیوه‌های نوین طراحی و کدنویسی، محصولی ساده و جدید ارائه شود تا مخاطبان ضمن دسترسی راحت به محتوای متنوع آن، بتوانند از بخش‌های مختلف آن نیز بهره‌مند شوند.

ستوده به شیوه استفاده مخاطبان از نرم‌افزار "ستاره‌ها" اشاره کرد و عنوان داشت: اگر مخاطبان تصاویر، خاطرات و آثار جدید و منتشر نشده‌ای از شهدای مدافع حرم استان گیلان داشته باشند می‌توانند این آثار را از طریق رابط کاربری طراحی شده برای برنامه"ستاره‌ها" ارسال کنند.

وی با اشاره به رشد روزافزون تکنولوژی‌ و استفاده فراگیر اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان از فضای مجازی تصریح کرد: نرم‌افزار "ستاره‌ها" با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و فراگیری آن بستر مناسبی را برای ارائه محتوای فاخر ملی و مذهبی فراهم می‌کند.

ستوده به ضرورت و اهمیت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی در رابطه با تولید نرم‌افزارهایی با محتوای فاخر ملی اشاره و بیان کرد: باید بتوانیم با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مناسب، تولیدات مختلف فرهنگی با محتوای فاخر ملی و مذهبی جهت استفاده عموم داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن