ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111356
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۶:۳۸
  • 145 بازدید
  • ارسال توسط :
هفته دفاع مقدس نماد اراده ی الهی و احساس تکلیف در دفاع از اسلام بود

هفته دفاع مقدس نماد اراده ی الهی و احساس تکلیف در دفاع از اسلام بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبر گزاری برنا؛ امیر سرتیپ محمدعلی سعیدعسکری هفته دفاع مقدس را برگرفته از مکتب عاشورایی رزمندگان دانست تصریح کرد ؛ هشت سال دفاع مقدس درسهای ولایی و بی نظیری چون ایمان به جهاد فی سبیل الله و احیای روح مجاهد و مبارزه ، احیای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبر گزاری برنا؛ امیر سرتیپ محمدعلی سعیدعسکری هفته دفاع مقدس را برگرفته از مکتب عاشورایی رزمندگان دانست تصریح کرد ؛ هشت سال دفاع مقدس درسهای ولایی و بی نظیری چون ایمان به جهاد فی سبیل الله و احیای روح مجاهد و مبارزه ، احیای روحیه شهادت طلبی ، مقاومت ، پایداری و پشتکار در مبارزه ، شجاعت و شهامت را برای ما به ارمغان داشت و این مهم باعث تحولات عظیم و انقلابی عمیق در بنیان جامعه گردید .

سعیدعسکری با اعلام آمادگی کامل نیروهای آجا در استان گلستان افزود ؛ همه مکلف هستیم ، تکلیف الهی که بر عهده ما گذاشته شده دفاع از سرزمین و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و مردم عزیزمان عمل کنیم و هرگز اجازه نفوذ به بدخواهان را نخواهیم داد . دشمن شناسی و تکلیف شناسی در اولویت ماموریت ما قرار دارد .

امیر سرتیپ دوم محمدعلی سعیدعسکری ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ 230 در جمع کارکنان وظیفه گفت ؛ یکی از درس هایی که فراگیری آن برای حیات بشری ضروریست دشمن شناسی است که همواره باید نقاط قوت و ضعف و توانمندیهای قدرت دشمن را شناخت و برای خنثئ سازی آنها راهبردی قویتر داشت .

فرمانده تیپ230 متحرک هجومی تصریح کرد ؛ دشمن شناسی و تکلیف شناسی در اولویت ماموریت ما است ، که باید دشمن را بشناسیم ، نمی توانیم دفعش کنیم همانگونه که رهبر معظم کل قوا فرمایش کردند : امروز در دنیای اسلام ما مکلفیم دشمن شناسی و تکلیف شناسی را در حد اعلاء برای جهان اسلام و مردم ایران تدارک ببینیم و چهره زشت و انسان کش دشمن را بشناسیم و جلو ضربه های فراوان و جبران ناپذیر آن را بگیریم .

سعیدعسکری با بیان اینکه ملت های مسلمان و کشور عزیزمان اصل را بر دشمنی و فریب ابرقدرت های بزرگ بگذارند اظهار داشت ؛ بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم دشمن نداریم و به آنان اعتماد کنیم و اجازه ورود به سرزمین خود را بدهیم .

ارشد نظامی آجا در استان گلستان ادامه داد ؛ ما امروز دشمن زیادی داریم و همه جا این دشمنان هستند و برعلیه کشور و اسلام فعالیت دارند و آنچه برای همه ضرورت دارد ، داشتن بصیرت ، بصیرتی عمیق برای شناخت دشمنان و توطئه های آنان و تفکر و ارائه یک الگوی منطقی و جامع برای خنثئ سازی آنان است . زنده نگه داشتن یاد شهداء فریضه است .

ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ 230 در جمع خانواده های شهداء با گرامی داشت یاد و خاطره شهداء گفت زنده نگه داشتن یاد شهداء فریضه است . هیچگاه این فضیلت فراموش نمی شود بلکه بعنوان یک ارزش همیشه پر رنگ و با ارزش اشت .

امیر سرتیپ محمدعلی سعیدعسکری با بیان اینکه شهداء انسانهای فرا زمانی هستند که هیچگاه فراموش نمی شوند تصریح کرد ؛ مردم شهداء را دوست دارند چون شهداء برای ما جانشان را ایثار کردند ، از حیات ، آسایش و وجود خودشان و از همه کس خود گذشتند ، رفتند و در میدان مقدس جنگ جان خود را ایثار کردند تا ارزش های کشور به دست نااهلان تبدیل به ضد ارزش نگردد .

فرمانده تیپ 230 افزود ؛ راه و مسیر شهداء هرگز فراموش نمی شود . این عمل بزرگ چشم انداز و مصباح امنیت وسربلندی و اقتدار کشور است که همه ما این عظمت و جلال و بزرگی را مدیون شهداء هستیم و توصیه بنده به شما جوانان و فرماندهان جوان این است ، امروز باید معارف مربوط به شهادت و همان معنای ایثار و ایمان را بیاموزند و برای نسل جوان تبیین کنند چون این چشمه ی جوشانی است که برای دفاع از اسلام هرگز نمی خشکد .

 

ندای امام خمینی ( ره ) از قلب فرهنگ و اعناق تاریخ و روح مردم برخاست .

 

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان در جمع روحانیون منطقه با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ، هفته دفاع مقدس گفت ؛ نظام های سلطه در پی آنند که اصول شرک و کفر خود را به مردم القاء کنند و آنان را از بندگی خدا به بندگی دنیا بکشانند، تا سبک زندگی اسیر مادیت آنان را توجیه کند . اما رزمندگان ما با لبیک به فرمان حضرت امام خمینی ( ره ) پشت پا به دنیای مادیات زدند .

حجت الاسلام حسن پورمیرزا تصریح کرد ؛ حضرت امام در عصری که نظام سلطه موجودیت جامعه را مسخ و بی ارزش کرده بود با تمسک به پیام عاشورایی امام حسین ( ع ) نظام سلطه را در هم کوبید و در مقابل کفر ایستاد .

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی در استان گلستان افزود ، دلیل شیفتگی رزمندگان به حضرت امام ( ره ) این بود که ندای امام خمینی ( ره ) از قلب فرهنگ و از اعماق تاریخ و روح مردم برمی خواست و مردم نیز او را آینه ی تمام نمای فرهنگ ناب اس

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن