ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111374
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۲۱
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
نرم‌افزار چندرسانه‌ای شهدای مدافع حرم گیلان رونمایی می‌شود

نرم‌افزار چندرسانه‌ای شهدای مدافع حرم گیلان رونمایی می‌شود

سجاد ستوده در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس از اولین نرم‌افزار چندرسانه‌ای اندرویدی شهدای مدافع حرم گیلان رونمایی خواهد شد. وی افزود: مراسم رونمایی از نرم‌افزار مذکور 2 مهرماه با حضور سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان در […]

سجاد ستوده در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس از اولین نرم‌افزار چندرسانه‌ای اندرویدی شهدای مدافع حرم گیلان رونمایی خواهد شد.

وی افزود: مراسم رونمایی از نرم‌افزار مذکور 2 مهرماه با حضور سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان در همایش فعالان فضای مجازی شرق استان برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس استان گیلان آرامش، امنیت، رشد و توسعه جامعه امروز را مدیون انسان‌های مجاهدی دانست که جانشان را برای حفظ نظام و کشور تقدیم کردند و گفت: شهدای مدافع حرم از نظر سنی نزدیکترین شهدا به نسل جوان امروز جامعه ما هستند و معرفی این شهیدان می‌تواند زمینه مناسبی را جهت معرفی الگوهایی مناسب و قابل دسترس برای جامعه فراهم آورد.

ستوده ادامه داد: نرم‌افزار چندرسانه‌ای اندرویدی شهدای مدافع حرم گیلان که از سوی سازمان فضای مجازی سپاه قدس استان و با همکاری ستاد کنگره هشت‌هزار شهید دفاع مقدس گیلان و به منظور معرفی شهدای مدافع حرم استان طراحی و ساخته شده، دارای یک رابط کاربری ساده است و تصاویر، دست‌نوشته‌ها، زندگینامه و فیلم‌های شهدای مدافع حرم را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار مذکور تحت عنوان «ستاره‌ها» در مارکت‌های اندرویدی مختلف قابل دانلود است، خاطرنشان کرد: در تولید این نرم‌افزار تلاش شده است تا با استفاده از به‌روزترین شیوه‌های طراحی و کدنویسی محصولی ساده و در عین حال پیشرو ارائه شود تا مخاطبین ضمن دسترسی راحت به محتوای متنوع بتوانند از بخش‌های مختلف آن استفاده کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان از تعاملی بودن نرم‌افزار مذکور خبر داد و اضافه کرد: اگر مخاطب نیز تصاویر، خاطرات و آثار جدید و منتشر نشده‌ای از شهدای مدافع حرم استان داشته باشد می‌تواند آنها را از طریق رابط کاربری طراحی شده برای برنامه ارسال کند.

ستوده یادآور شد: با رشد روزافزون تکنولوژی‌های نوظهور و با توجه به فراگیری این تکنولوژی و استفاده گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان از فضای مجازی، بستر مناسبی برای ارائه محتوای فاخر ملی و مذهبی فراهم شده و لذا لازم است ضمن سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه، تولیدات مختلف فرهنگی جهت استفاده عموم مردم عرضه شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن