ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111470
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۲۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
برخی‌ها به دنبال حذف نام شهداء هستند

برخی‌ها به دنبال حذف نام شهداء هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام”علی ایمانی تبار” امروز سوم مهرماه در یادواره 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان و گردهمایی سنگرسازان بی سنگر اظهار کرد: زمانی دنیای استکبار شرق و غرب برای نابودی ایران در کنار هم قرار گرفته بودند و امروز برخی از آنها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام”علی ایمانی تبار” امروز سوم مهرماه در یادواره 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان و گردهمایی سنگرسازان بی سنگر اظهار کرد: زمانی دنیای استکبار شرق و غرب برای نابودی ایران در کنار هم قرار گرفته بودند و امروز برخی از آنها دارند پشت سر ایران اسلامی حرکت کرده و برخی دنبال این هستند که با ایران سر میز مذاکره بنشینند.

وی با اشاره به اینکه این مسئله دلایل مختلفی است، افزود: نخستین علت الگوبرداری نظام اسلامی از عاشوراست و مقاومتی که شکل گرفته، افتخار هشت سال دفاع مقدس و … از برکات عاشورا است و باید تلاش کنیم هر چه بیشتر محرم و صفر پرشکوه تر برگزار شود.

ایمانی تبار تصریح کرد: استقامت هشت سال دفاع مقدس بهترین دلیل است که دشمن ما به دنبال مذاکره است و این دوران سرمایه و گنجی است که هر چه برداشت کرده و در جامعه بهره بگیریم، باز هم جا دارد اما متاسفانه برخی متوجه نیستند که دوران دفاع مقدس چه افتخاری بود.

وی بیان کرد: وجود و صبوری خانواده شهداء و ایستادگی به پای خون شهداء بهترین دلیل است که با آن زمینه مقاومت شکل گرفته و نگرانی استکبار جهانی را به وجود آورده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: برخی ارزش و جایگاه شهداء را نمی بینند و به نوعی به دنبال حذف نام شهداء هستند. این ها افرادی هستند که نمی فهمند این سرمایه عظیم چه برکاتی برای اسلام و نظام دارد.

وی افزود: فرهنگ دینی و تکیه بر این فرهنگ عامل دیگر است که ما هر جا بر فرهنگ دینی تکیه کردیم، به پیروزی رسیدیم و از جمله آن هشت سال دفاع مقدس و تداوم راه شهداء و جانبازان است و امروز جمهوری اسلامی با عزت و سربلندی در دنیا حرف برای گفتن دارد.

ایمانی تبار اظهار کرد: وجود مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی نظام و نیروی مقاومت عامل بسیار مهمی است که دشمن به زانو درآمده؛ گرچه هنوز به ظاهر تسلیم نیست که در نهایت تسلیم می شود و اکنون مستاصل است از آنچه که اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: عامل دیگری که امروز دشمن به دنبال این است با ما سر میز مذاکره بنشیند، مقابله در برابر رژیمی است که منطق نمی شناسد(اسرائیل) و مقاومت در غزه، لبنان و در هر جای دیگر دنیا نتیجه داد که امیدواریم به برکت خون شهداء و تلاش مسوولان قدر نعمت عظیمی که دستاورد جدید نظام است را بدانیم و از مقاومتی که شکل گرفته با تمام وجود حفاظت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، “عباس سعیدی” رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس جهاد سازندگی که نهاد نوپایی بود و سازندگی روستاها را به عهده داشت، وارد جنگ شد و نقش بسیار موثری در این دوران در کنار سایر رزمندگان ایفا کرد.

وی افزود: امروز نیز جهاد کشاورزی بیش از 85 درصد مایحتاج غذایی کشور را تامین می کند و در جبهه اقتصادی، رونق تولید و خودکفایی کشور تلاش می کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن