ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111486
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری برنا،آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، امروز(3 مهر) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی که با حضور جمعی از نیروهای مسلح استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از ویژگی های دفاع مقدس که مقام معظم رهبری نیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری برنا،آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، امروز(3 مهر) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی که با حضور جمعی از نیروهای مسلح استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از ویژگی های دفاع مقدس که مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده اند این بود که مجاهدان ما با ذکر دعا، توسل و ارتباط با خداوند متعال جبهه ها را معطر و در مقابل دشمنان مقاومت می کردند و همین ارتباط با خداوند و اهل بیت بود که باعث شد، نورانیت و معنویت در جبهه ها موج بزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس چیزی که بسیار برجسته بود معنویت موجود در جبهه ها بود که ما الان هم به این معنویت و ارتباط با خداوند نیاز داریم و همین یاد خداوند بوده که از ابتدای این نظام جمهوری اسلامی و به ویژه در ایام دفاع مقدس با ذکر الله اکبر این راه ادامه یافته است.

آیت الله یعقوبی افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس جوانمردانه مبارزه و با دشمنان هم بر خلاف آنها که رفتار خوبی نداشتند با ملایمت برخورد می کردند.

وی بیان داشت: همانطور که امام علی (ع) در نهج البلاغه فرمودند: "اگر بمیرید ولی پیروزمندانه بمیرید نام شما زنده است"،  ما نیز با توجه به این که شهید داده ایم در دوران دفاع مقدس ولی پیروز شدیم و این ملت زنده است چون پیروز شده و یک وجب از این خاک را به دشمن نداده است.

امام جمعه بجنورد گفت: ما باید توصیه مقام معظم رهبری را به خاطر داشته باشیم که بیان داشتند معنویت و اخلاق پایه همه خوبی ها  بوده و با این پشتوانه معنویت و اخلاق با دشمنان مقابله می کنیم و این رمز پیروزی است.

اسماعیل فرجی، معاون هماهنگ سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این مراسم افزود: اگر امروز آمریکایی ها جرات نمی کنند به این کشور حمله کنند به برکت خون شهداء و ایثار گری ها رزمندگان اسلام و ایستادگی و مقاومت مردم و خانواده معظم شهداء است.

وی اظهار داشت: خداوند متعال وعده پیروزی را عنایت کرده و فرموده اگر مقابله کنید با دشمن و همچنین ایستادگی در برابر آنان قطعاً پیروز خواهید شد و رمز پیروزی هم ایستادگی و مقاومت است.

در پایان این مراسم از تعدادی خانواده شهداء تقدیر به عمل آمد.

سهرابی راد/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن