ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111488
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از خانواده شهید جاویدالاثر محمدرضا یعقوبی

تجلیل از خانواده شهید جاویدالاثر محمدرضا یعقوبی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، به منظور پاسداشت مقام والای شهدا و همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان به همراه فرمانده بسیج مرکز و جمعی از مدیران و همکاران با خانواده مدافع حرم، شهید جاویدالاثر […]

تجلیل از خانواده شهید جاویدالاثر محمدرضا یعقوبیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، به منظور پاسداشت مقام والای شهدا و همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان به همراه فرمانده بسیج مرکز و جمعی از مدیران و همکاران با خانواده مدافع حرم، شهید جاویدالاثر محمدرضا یعقوبی دیدار کردند.

محمدباقر باقرزاده، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در این دیدار با اشاره به منزلت شهدای مدافع حرم گفت: شهید یعقوبی از مردان با اخلاص روزگار ما بود و همین باعث شد در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شهید شود و به شهید لیله القدر ملقب شود.

او افزود: یکی دیگر از نشانه‌های اخلاص این شهید بزرگوار این بود که با وجود جراحات جانبازی در دوران دفاع مقدس به صورت داوطلبانه به سوی دفاع از حریم عقیله بنی هاشم (س) شتافت و در این راه به شهادت رسید.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه تقدیر این گونه رقم خورد که شهید یعقوبی جاوید الاثر شود و یاد و خاطره اش همواره در اذهان عاشقان ائمه اطهار ماندگار شود، اظهار داشت: ایثار و بذل جان در راه عقیده و دفاع از میهن افتخاری بسیار بزرگ است و نصیب هر کس نمی‌شود.

باقرزاده با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا از افتخارات کشور هستند، تصریح کرد: مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهدا هستند.

همسر شهید محمدرضا یعقوبی نیز ضمن تشکر از قدرشناسی صدا و سیمای مرکز گیلان از خانواده معظم شهدا گفت: شهدا خالصانه جان خود را برای حفظ آرمان‌ها ایثار کردند و باید همواره برای ترویج ایثار و شهامت فرهنگ سازی کنیم.

او با بیان اینکه این شهید والامقام پس از اتمام جنگ تحمیلی با یاد دوستان شهیدش زندگی می‌کرد، افزود: شهید یعقوبی همواره آتش به اختیار بود و ساده می‌زیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن