ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111492
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
هفته دفاع مقدس یادآور خون مقدس شهدا است

هفته دفاع مقدس یادآور خون مقدس شهدا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند جانشین پلیس پایتخت با اشاره به اینکه برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران، دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است، بیان داشت: هفته دفاع مقدس همچون نگینی بر تار […]

هفته دفاع مقدس یادآور خون مقدس شهدا استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند جانشین پلیس پایتخت با اشاره به اینکه برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران، دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است، بیان داشت: هفته دفاع مقدس همچون نگینی بر تار و پود زمان، بر تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

سردار هداوند دفاع مقدس را از نعمت‌های خداوند دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس هم جهاد اکبر و هم جهاد اصغر بود و رزمندگان اسلام در این راه با موفقیت وارد عمل شدند و با دشمنان مبارزه کردند.

وی تصریح کرد: ایثار، شهامت و دلاور مردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با هیچ دوره‌ای قابل قیاس نیست چرا که روحیه ایثار و گذشت آنان به نوعی همه ما را مدیون آن‌ها کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: وصیت نامه شهدا، جوانمردی، نحوه برخورد رزمندگان با اسرا و مداوا کردن مجروحان همگی نشأت گرفته از بعد معنوی آنان بود.

سردار هدواند در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت امروز کشور و نیز پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری را نتیجه روحیه گذشت و خودباوری شهدا و رشادت رزمندگان اسلام خواند و گفت: اگر امروز می‌توانیم مدعی باشیم توانایی تامین امنیت عمومی شهروندان را داریم، نتیجه استواری و صلابت بزرگ گامتان تاریخ است.

بیشتر بخوانید: رای گیری در کمال امنیت و آرامش درحال برگزاری است

وی با تأکید بر اینکه امنیت در سایه اقتدار نیرو‌های مسلح است، هدف از گرامی داشت هفته دفاع مقدس را زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و مرور ایثارگری، مقاومت و ولایت مداری رزمندگان دانست و افزود: تبیین درست این واقعه بزرگ تاریخی باعث ابهام زدایی در جوانان می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی به اقدامات پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود: کارکنان نیروی انتظامی نیز همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس بر اساس آموزه‌های دینی شهادت را افتخاری بسیار بزرگ برای خود می‌دانند و در هم اکنون در همان محل‌ها مستقر هستند و خود را خادم مردم می‌دانند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تلاش جهادی و مضاعف در دین اسلام جایگاه رفیعی دارد، افزود: مجاهدت‌های نیروی انتظامی باعث شد تا مقام معظم رهبری، کارکنان نیروی انتظامی را ” مجاهدان فی سبیل الله” قلمداد کنند.
وی اشاره کرد: علاوه بر این نیروی انتظامی پس از دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای در راه استقرار نظم و امنیت اجتماعی به ویژه در عرصه مقابله قاطع با اشرار، قاچاقچیان و قانون شکنان ارائه و در این مسیر خطیر و مقدس، شهیدان و جانبازان فراوانی را تقدیم ملت و میهن اسلامی کرده است.

سردار هداوند با بیان اینکه خدمتگزاری به خانواده شهداء در قبال ایثار و فداکاری آنان، کوچکترین کار ممکن و یک توفیق الهی بوده و نوعی عبادت است، اظهار داشت: بقاء، دوام و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون خون شهداست و وارثان اصلی این نظام، خانواده‌های شهدا هستند که همواره با دعای خیر خود در تمامی عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، مسئولان و خدمتگزاران این نظام را حمایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: شهداء و خانواده‌های آنان به وظایف خود در قبال انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش‌های والای اسلامی عمل کردند و اکنون وظیفه ما ادامه دادن راه سرخ شهداء و تکریم خانواده آنهاست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن