ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111573
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
اجرا رژه ناوگان  آتش نشانی کرمان

اجرا رژه ناوگان آتش نشانی کرمان

علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در تاریخ یکشنبه ۷ مهرماه رژه موتوری و لجستیگی سازمان از اداره مرکزی سازمان آتش نشانی به سمت گلزار شهداء برای گرامیداشت این روز انجام می‌شود. او به گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس […]

اجرا رژه ناوگان  آتش نشانی کرمانعلی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در تاریخ یکشنبه ۷ مهرماه رژه موتوری و لجستیگی سازمان از اداره مرکزی سازمان آتش نشانی به سمت گلزار شهداء برای گرامیداشت این روز انجام می‌شود.

او به گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک  هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی، به اجرای برنامه‌ای این سازمان، اشاره کرد و افزود: به منظور گرامیداشت این روز و یاد و خاطره همه شهدای آتش نشان و همچنین ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی شهروندان تبیین ایثارگری و از خود گذشتگی آتش نشانان، پس از انجام رژه ناوگان این سازمان آتش نشانان در گلزار شهداء حضور خواهند یافت.

او بیان کرد: تیم های آتش نشانی با غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء و ادای احترام به مقام والای آن‌ها با آرمان‌های شهداء بیعت می‌کنند.

عسکری با اشاره به برنامه‌های سازمان آتش نشانی از جمله تجلیل از فرزندان شهداء و بازدید از خانواده معظم شهداء بیان داشت:حضور آتش نشانان در مدارس و مهد کودک ها، انجام آموزش ایمنی و آتش نشانی، بازدید دانش آموزان از ایستگاه‌های آتش نشانی، ارسال پیامک با موضوع تبریک ایمنی و آتش نشانی برای آتش نشانان و شهروندان ازجمله برنامه های این روز است.

او ادامه داد: معرفی شماره ۱۲۵ به شهروندان، اقدامات مختلفی ازجمله هماهنگی با شهرداری و شورای اسلامی شهر جهت نامگذاری یکی از معابر جدید به نام آتش نشان، برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت این روز و تامین سلامت جسمی و روحی آتش نشانان به منظور گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی انجام خواهد شد.

عسکری همچنین از دیدار مسولین این سازمان با امام جمعه محترم شهر کرمان و حضور آتش نشانان در نماز جمعه به همراه استقرار خودرو‌ها و پخش بروشور‌های ایمنی در بین شهروندان نیز خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن