ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111577
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
منطق جمهوری اسلامی ایران، منطق هیهات من الذله است

منطق جمهوری اسلامی ایران، منطق هیهات من الذله است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وصیت نامه شهداء انسان را بیدار می‌کند و برای درک کامل مقام و ارزش شهیدان و راه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وصیت نامه شهداء انسان را بیدار می‌کند و برای درک کامل مقام و ارزش شهیدان و راه شهیدان فاصله‌ای طولانی را باید بپیمائیم، امروز به فضل همین شهادت‌ها و برکت خون شهداء ملت ما سربلند و عزیز است.

امام جمعه قرچک افزود: موضع دولت مردان ما و رئیس جمهور در سازمان ملل به پشتیبانی قدرت معنوی این کشور است؛ ولایت فقیه و شهداء دو قدرت زنده ماندن و ادامه حیات این کشور است و تنها منطقی که امروز خریدار دارد و پرچمدارش ایران اسلامی است، منطق هیهات من الذله است.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه درباره اقتدار و عزت نظام افزود: خون شهدا و منطق حسینی دلایل اقتدار کشور است، اگر کسی از این منطق خارج شد نه حسینی است نه انقلابی بلکه او منحرف شده است.

اسماعیلی گفت: سیاست داخلی و خارجی بر محور این منطق ثابت قدم است و اگر امروز نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه پاسداران ما محبوب است به دلیل اطاعت محض از ولایت است، سپاه پاسداران یک ولی امر دارد که این ولی از طرف خدا و رسول خدا و امام ولایت دارد، اگر منطق امام حسین (ع) و رهبر فرزانه سرلوحه کار قرار نمی‌دادند، دنیا غرق در تروریست می‌شد و امنیت جهانی به خطر می‌افتاد.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: حمله اخیر انصار الله یمن به عربستان، بن سلمان ولیعهد سعودی را دیوانه کرده و این کشور وضعیت آشفته‌ای پیدا کرده است، امروز نیاز به درس‌های هشت سال دفاع مقدس داریم.

وی تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت، آرامان خواهی، مظهر تدبیر و حکمت و خود باوری و اتحاد و انسجام ملی در غالب بسیج مخلص خدا و دفاع از ارزش‌های دین با بکارگیری همه اقشار بویژه جوانان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن