ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111579
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
اروپایی‌ها گفتند نمی‌دانیم چه کسی به تأسیسات نفتی عربستان حمله کرده است

اروپایی‌ها گفتند نمی‌دانیم چه کسی به تأسیسات نفتی عربستان حمله کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران پس از بازگشت از سفر به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل و در فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه ازدحام سیاسی و دیپلماتیک در مجمع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران پس از بازگشت از سفر به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل و در فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه ازدحام سیاسی و دیپلماتیک در مجمع عمومی امسال بشتر از گذشته بود، اظهار داشت: وقتی وارد نیویورک شدیم دو فضای منفی چه در میان دیپلمات‌ها و چه در رسانه‌ها نسبت به ایران وجود داشت که اولین آن فضایی بود که در پی حوادثی که در عربستان رخ داده بود ایجاد شد و به دنبال این بودند که افکار عمومی و سیاسیون را دور این محور اتهامی جمع کنند که این حمله از توان یمنی‌ها و ارتش یمن خارج بوده است.

وی افزود: در این زمینه هیأت ایران بیان روشن و کافی داشت. از برخی سران اوپایی که بیانیه‌ای صادر کرده و به نحوی گفته بودند که ایران نوعی مسئولیت دارد پرسیدم چرا این حرف را می زنید؟ از کجا می‌گویید؟ به آنها محکم گفتم مدرک را برایم بفرستید مدرک و مبنای شما چیست؟

رئیس جمهور ادامه داد: آنها گفتند بررسی‌های کارشناسان حاکی از آن است که یمنی‌ها توانمندی شان کمتر از این عملیات است. گفتم فرض می‌گیریم کمتر است، پس چه کسی انجام داده؟ آنها گفتند نمی دانیم! جهت شمال یا غرب بوده. به آنها گفتم این منطق یا استدلال شده؟ اطلاعات شما نسبت به دشمن یمن زیاد است، اما اینکه یمنی‌ها تا چه اندازه توانمند هستند را اطلاع ندارید.

ادامه دارد…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن