ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111609
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
جانشین فرمانده سپاه لرستان: اجازه نمی‌دهیم که نام شهدا از کوچه و معابر حذف شود

جانشین فرمانده سپاه لرستان: اجازه نمی‌دهیم که نام شهدا از کوچه و معابر حذف شود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار حبیب الله توکلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، اظهار داشت:  امام خمینی(ره) به ما آموخت، با الهام از واقعه خونین سال 61 هجری باید در برابر دشمنان ایستاد و هرگز سازش و […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار حبیب الله توکلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، اظهار داشت:  امام خمینی(ره) به ما آموخت، با الهام از واقعه خونین سال 61 هجری باید در برابر دشمنان ایستاد و هرگز سازش و تسلیم را نپذیرفت. 

وی افزود: اگر در یک نبرد در برابر دشمن کوتاه آمدیم و دشمن بر ما مسلط و پیروز شد می‌تواند ادعا کند که هر کشوری از زیر پرچم آنها خارج شود و ادعای استقلال داشته باشد موفق نخواهد شد و شکست او قطعی است. 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: امام خمینی(ره) به ما آموخت که برای ادامه حیات و برای رسیدن به اهداف و آرمانهای انقلاب، در جهان امروز با این همه قدرت‌های ستمگر باید خود را قوی کرد چرا که ضعیف محکوم به فناست.

انتقاد تند امام جمعه کرمان از حذف نام شهدا از معابر عمومی؛ نام شهید را برنگردانید جواب سختی خواهید گرفتواکنش امام‌ جمعه موقت مشهد به حذف نام شهدا از خیابان‌ها؛ مردم تمثال شهیدان را در همه جا ‌نصب کنندشهردار تهران: خود را پاسدار خون شهدا می‌دانیم

وی تصریح کرد: امام(ه) به ما آموخت که اگر حسینی هستیم باید حسینی فکر کنیم و عمل کنیم، ایشان مرکز تجمع همه یزیدیان عالم و اتاق فکر آمریکا را به ما نشان داد. 

توکلی جمهوری اسلامی را امروز خیمه امام حسین(ع) دانست و گفت: ما بی تفاوت نیستیم و با رهبر بیعت کرده ایم حتی اگر بیعتش را از ما بردارد ما در کنار او می‌مانیم و منتظر آقایی هستیم که کاخ‌های شیشه‌ای مستکبران را فرو بریزد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  خاطرنشان کرد: ما حامی مظلومان منطقه هستیم، مظلومان هم حامی جمهوری اسلامی هستند؛ به یاد داریم که در فتنه 88 فریب خوردگان، شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می‌دادند ولی امروز در شرایطی که ایران اسلامی در محاصره شیاطین و کفار قرار گرفته، سوریه، یمن، فلسطین و عراق در کنار ما ایستادند و برای دشمنان جمهوری اسلامی خط و نشان می‌کشند.

وی اظهارداشت: دستاورد دفاع مقدس برای همه ملت‌های منطقه، معرفی الگوی جهادی، ایستادگی، بردباری، تشکیل نیروی مردی بسیج و هزاران هزار  هسته مقاومت است که از مجاهدان در راه خدا الگو گرفته و از حیثیت این سرزمین دفاع می‌کنند و در مقابل تجاوز ایستاده‌اند.

توکلی  افزود: میلیاردها میلیارد تجهیزات نظامی نتوانسته روحیه مقاومت را از ملت مظلوم یمن بگیرد و آنها را واردار به تسلیم کند، امروز یمن بیش از 80  درصد مردمش با گرسنگی و قحطی دست و پنجه نرم می‌کنند و هر روز مرگ، آنها را در آغوش می‌کشد. 

وی عنوان کرد:  امروز دیگر مثل دیروز نیست و هر زورگوی قدرتمندی که ملتی را به زنجیر بکشد و غارت و تحقیرش کند پاسخ اقدام خود را دریافت خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بیان کرد: امروز حامیان صدام یک بار دیگر تجمع کردند تا تعهدنامه جدیدی را مطرح کنند و از ایران تعهد بگیرند که ثبات منطقه را به هم نزند؛ دشمنی اروپایی‌ها با ملت ایران از آغاز دفاع مقدس و از بهمن 57 شروع شده و هنوز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: فرانسوی‌ها امروز دشمنی خود را با ما را آغاز نکردند بلکه به یاد داریم که هواپیماها و خلبان‌های فرانسوی در جنگ ما را بمباران کردند، انگلیسی‌های خبیث بیشترین سلاح را در اختیار صدام گذاشتند؛ در دوران جنگ ما مجبور بودیم  برای درمان مصدومان شیمیایی، جانبازان شیمایی خود را به آلمان بفرستیم، آلمانی که خود تولیدکننده سلاح هسته ای و تجهیزکننده صدام بود و از آن طرف میزان تاثیرگذاری سلاح‌های شیمیایی بر بدن رزمندگان ایرانی را به عراق گزارش می‌داد. 

توکلی گفت: امروز بعد از 30 سال از پایان جنگ، اروپایی‌ها روبروی مردم ایران ایستاده اند و علت به بی‌ثباتی منطقه را به ایران نسبت می‌دهند، آیا کشتار مردم بی دفاع فلسطینی، سوریه، یمن و  عراقی کار استکبار نیست، حضور اروپایی‌ها در منطقه برای اجرای نقشه‌های شیطانی و غارت معادن و منابع کشورها بی ثباتی نیست.

وی اظهارداشت: آنچه که امروز برای مدعیان دروغین حقوق بشر مهم است سیاهی قلب عربستان است نه جان کودکان فلسطینی، یمنی و سوریه‌ای؛ امروز در فضای مجازی شاهد تجمع گروهک‌های ضدانقلابی هستیم که دیروز پذیرای وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه بودند و نشستی به نام متحدان علیه ایران هسته‌ای برگزار کردند منافقانی که سابقه کشتار مردم ایران را در کارنامه خود دارند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) افزود: یادمان نرفته زمانی‌که ملت ایران تمام قد در مقابل صدام ایستاده بود مسعود رجوی روبری مردم ایران ایستاد و برای براندازی نظام، از هیچ کاری دریغ نکرد. 

وی با اشاره به حذف نام شهیدان از معابر و خیابان‌ها، عنوان کرد: ما به عنوان همرزمان شهیدان دفاع مقدس و سخنگوی خانواده شهدا هرگز نمی‌پذیریم که نام و تصویر شهیدی از معبر و خیابانی حذف شود. 

توکلی بیان کرد: از مسئولان می‌خواهیم که نگذارند مظاهر انقلاب، امنیت و شرف و ابروی این کشور که شهیدان هستند اینگونه مورد بی‌احترامی قرار بگیرند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن