ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111611
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
تذکر امام جمعه به مسوولان گچساران/ سوء استفاده برخی افراد از ترحم دینی

تذکر امام جمعه به مسوولان گچساران/ سوء استفاده برخی افراد از ترحم دینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به یکی  از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: حضرت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به یکی  از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: حضرت آقا  بیان دارند که نام شهید و عنوان شهادت برفراز کوی‌ها و برزن‌ها، افتخار و موهبتی برای کشور است که باید ادامه یابد.

وی افزود:  اگر جایی نام شهید را پاک کردند مردم باید به صحنه بیایند و اگر فرد بی‌ادبی بخواهد جسارت کند مردم حتما به میدان بیایند.

 حجازی ادامه داد: رهبری عنوان دارند که دفاع مقدس درس بزرگی است و درس بزرگ از دفاع مقدس، شهداء و مشی شهادت است و دشمن این نقطه را نشانه رفته است؛ پس بنابراین در هرجا بی احترامی به شهداء و خانواده‌های شهداء مشاهده شد، حتما مقابله کنید.

امام جمعه گچساران اظهار کرد: در فضای مجازی نکات بی‌ادبانه ای دیده می‌شود و مسئولین خاصه مسئولین مربوطه سریع اقدام کنید و نگذارند به جمعه آینده کشانده شود و فورا موضوع را بررسی کنند و آن افراد بی ادب را تنبیه کنند و اگر توبه کردند و برگشتند و اگر هم نه به سبک دیگری اقدام کنند و به جمعه آینده هم نکشید وگرنه صریح و بدون پرده می‌گویم و آن موقع مردم و جوانان انقلابی را به میدان خواهم آورد و آن وقت هم مسئولین نمی‌توانند سرجایشان بمانند.

وی تصریح کرد: یکی از فرازهای مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان  مجلس خبرگان این بود که مشکلات کشور قابل حل است و باید داخل مملکت هم مشکلات مرتفع شود،کشور قدرتمند است و بهره‌گیری از دوران دفاع مقدس و تعمیم آن در جامعه بسیار مهم و ضروری است.

خطیب جمعه گچساران گفت: حضرت آقا اذعان دارند که لازمه و اساس استمرار پیشرفت کشور، توکل برخدا، ایستادگی، مقاومت، امید به آینده و اعتماد به جوانان، وحدت و انسجام آحاد مردم و به خصوص در میان نیروهای انقلاب است.

وی افزود: در فراز دیگری بیان دارند که اروپایی‌ها به تحریم های آمریکا پایبند ماندند و باید از آنها قطع امید کرد، راه ارتباط با تمام کشورهای دنیا باز است  به جز با آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی.

 امام جمعه گچساران ادامه داد: رهبری ابراز کرد، به اروپا هم اعتماد نکنید کما اینکه اروپایی‌ها در همه میادین دشمن ما هم بوده‌اند و تلاش کنید که داخل کشور مشکلات حل شوند.

حجازی اظهار کرد: برخی افراد از ترحم دینی سوء استفاده می‌کنند  و بعد چیزی می‌گویند و برخوردی هم نمی‌شود و باز مکرر تکرار می‌شود  که بایستی حواستان جمع باشد و آنی که شما خیال می‌کنید یک چیزی است، بدان چیزی نیست؛ این مملکت این ملت و جوانان انقلابی این ملت با عنایت پروردگار این مملکت و نظام را به صاحب اصلی اش مولای عالم مهدی فاطمه(عج) تقدیم خواهند کرد؛پس بنابراین کور خوانده اید.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: این نظام ریشه قوی دارد و حامی این مملکت هم خداوند است و این مفت گویی‌ها را ترک کنید که حتما سیلی خواهید خورد.

خطیب جمعه گچساران گفت: سه شنبه نهم مهرماه روز جهانی سالمندان است و همه عزیزان تلاش کنیم از کسانی نباشیم که نسبت به پدر و مادرشان بی توجهی می کنند.

وی افزود: در برخی مکان‌ها  رفتم و محترمانه هم عرض کردم و لازم شد در آزمایشگاهی نمونه‌گیری کنند و خون می‌خواستند بگیرند مشاهده کردم که مثلا جمعیتی از آقایان و خانم‌ها حضور دارند و به راحتی به خانمی می‌گویند آستین را بالا بیار برای خون‌گیری آن هم در جلوی نامحرمان، به هرحال شرایطی را فراهم کنند و این مسائل بیشتر رعایت شود.

حجازیاذعان کرد: در شب گذشته سردار نوعی اقدم در یادواره شهدای روستای اسلام آباد مطالبی عرض کردند و بیان داشتند که در مبارزه با دشمن در برون کشور را به ما سپردید و ما نشان دادیم و در سوریه و عراق و جاهای دیگر دشمن را راندیم  و امروز ما در جهان قدرتمند هستیم و دشمن ضعیف.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: ایشان ابراز کردند که شما دولتمردان مشکلات را درون کشور حل کنید و نکته‌ای هم گفتند که شما اگر پراید را هم به ما بدهید ما آن هم را به نحو شایسته‌ای هم درست خواهیم کرد، بنابراین شما درون کشور را درست کنید برون کشور با ما.

خطیب جمعه گچساران گفت: تشکر ویژه‌ای هم دارم از برگزارکنندگان یادواره شهدای ارتش، اما نکته ای باید بگویم اینکه در آن محفل که به نشانه اعتراض بلند شدم این بود که کلیپی نشان می‌دادند که همراه این تصاویر صداگذاری دیگری داشت که هیچ سنخیتی با جهاد و شهادت و جانفشانی رزمندگان و کربلای دفاع مقدس نداشت و ان شاءالله که تعمد نبود.

وی افزود: این انحراف از مسیر شهادت از مسیر ابا عبدالله   به سمت دیگری است و پشت پرده‌هایی دارد در کشور احتمالا برخی‌ها متوجه نمی‌شوند و بنده هم بار اول تذکر دادم و بیان کردم صوت با تصویر همخوانی ندارد و نقطه مقابل هم هستند، اما بعد دوباره ادامه دادند و بنده هم معترض شدم و از جلسه بلند شدم.

حجازی تصریح کرد: باید بگوییم این روشها را اجازه نخواهیم داد و همه باید حواسشان جمع باشد و خیال نکنند که میدان باز است برای هر کاری، اما بدانند که هیچگاه اجازه نخواهیم داد به حریم شهداء توهین شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن