ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111642
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۶:۰۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
۳۶۲ طرح محرومیت‌زدایی در استان مرکزی آماده بهره‌برداری است

۳۶۲ طرح محرومیت‌زدایی در استان مرکزی آماده بهره‌برداری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۳۶۲ طرح محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در این استان آماده بهره‌برداری است. سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» افزود: طرح‌های محرومیت زدایی سپاه روح‌الله از برنامه‌های اصلی کنگره ملی نقش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۳۶۲ طرح محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در این استان آماده بهره‌برداری است.

سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» افزود: طرح‌های محرومیت زدایی سپاه روح‌الله از برنامه‌های اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است که همزمان با این رویداد فرهنگی در ۱۱ مهرماه جاری با حضور مسئولان ارشد لشگری و کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: از مجموع طرح‌های محرومیت زدایی کنگره نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی ۵۶ طرح ویژه آبرسانی در بخش‌های انتقال و لایروبی قنوات، ۸۰ طرح فرهنگی از قبیل: ساخت و مرمت مجتمع‌های فرهنگی، یادمان‌های شهدا و ساخت مسجد، ۹۳ طرح آموزشی از قبیل: ساخت و مرمت مدارس، ۵۹ طرح ساخت خانه محروم، ۱۳۴ طرح ساخت و مرمت مراکز پزشکی و بهداشتی، ۳۹ طرح اشتغالزایی و ۲۲ طرح نیز ساخت پل و جاده‌های روستایی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی با مشارکت سپاه روح‌الله، خیران و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی، ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

سردار کریمی اظهار داشت: ساخت ۲۴ منزل مسکونی برای خانواده‌های شهدای فاطمیون در دلیجان و خانه محرومان و عالم در نقاط مختلف استان، طرح‌های مختلف راهسازی، جاده‌های روستایی، پل، جدول‌گذاری کوچه‌های روستایی و حاشیه‌ای شهر‌ها از مهمترین طرح‌های عمرانی این نهاد انقلابی است که همزمان با روز کنگره شهدای استان بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: اهدای ۶ هزار و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر به نیازمندان، تجهیز ۱۸۰ خانه روستایی و تامین ۶۲۰ جهیزیه از دیگر طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی به‌عنوان زیرمجموعه کنگره نقش امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در خصوص رزمایش عاشورایی استان مرکزی که از ۲۴ تا ۲۹ شهریورماه جاری در نقاط محروم استان برگزار شد، گفت: ۳۰۰ گروه جهادی در ۲۰۰ نقطه شهری و روستایی در این رزمایش برای ارایه خدمات عمرانی، آموزشی، فرهنگی، پزشکی، بهداشتی و دامپزشکی در سراسر استان مرکزی سازماندهی شده بودند که به فعالیت‌های مختلف عمرانی در مناطق محروم می‌پرداختند.

سردار کریمی اضافه کرد: ۱۴ هزار جهادگر در قالب ۲۷۰ گروه جهادی در قالب اردو‌های جهادی دانش‌آموزان، دانشجویان، مهندسان و دیگر اقشار بسیج در قالب اردو‌های جهادی یک، سه، هفت و ۱۰ روزه و اردو‌های هجرت در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی امسال به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند.

وی اظهار داشت: این اردو‌های جهادی با حضور در مناطق محروم استان مرکزی به فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی و کشاورزی پرداخته و ساخت خانه محرومان، راه روستایی، پل، جدول‌بندی پیاده‌روها، مشارکت در برداشت محصول، ویزیت رایگان، آموزش رایگان قرآن و دروس مقاطع مختلف درسی از مهمترین فعالیت‌های این افراد است.

کنگره نقش امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی از سال ۱۳۹۳ کلید خورد که هم اکنون ۱۱ اجلاسیه این کنگره برگزار و اجلاسیه اصلی آن نیز ۱۱ مهرماه جاری با حضور سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن