ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111644
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۶:۱۳
  • 63 بازدید
  • ارسال توسط :

ترور 451 یمنی توسط امارات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا،  پایگاه خبری الخلیج الجدید نوشت: در گزارش سازمان حقوق بشری رایس رادار که روز جمعه (به وقت محلی)‌ منتشر شد،‌ آمده است: یمن از آغاز عملیات ائتلاف سعودی که امارات متحده عربی نیز در آن مشارکت داشته، شاهد زنجیره ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا،  پایگاه خبری الخلیج الجدید نوشت: در گزارش سازمان حقوق بشری رایس رادار که روز جمعه (به وقت محلی)‌ منتشر شد،‌ آمده است: یمن از آغاز عملیات ائتلاف سعودی که امارات متحده عربی نیز در آن مشارکت داشته، شاهد زنجیره ای از ترورها بوده؛ به طوری که شمار آن در طول چهار سال گذشته به ۴۵۱ مورد رسیده است.

این نهاد حقوق بشری در گزارش خود افزوده است: از سپتامبر ۲۰۱۴ تا جولای ۲۰۱۹ تعداد ۱۱۸ غیر نظامی و ۳۳۲ نیروی نظامی و امنیتی در یمن ترور شده اند.

رایتس رادار از دولت یمن خواسته تا از دولت آمریکا بخواهد در خصوص ادعای رسانه های این کشور مبنی بر انجام ترورها توسط سربازان سابق آمریکایی که به عنوان مزدور به خدمت گرفته می شوند، توضیح دهد.

این سازمان حقوق بشری همچنین بر لزوم آغاز تحقیقات بین المللی در این باره که دولت امارات متحده عربی از مزدوران خارجی برای انجام ترورها در عدن استفاده کرده، تأکید کرده است.

رایتس رادار همچنین از ائتلاف سعودی خواسته تا موضع گیری شفافی در خصوص اجرای این ترورها در مناطقی که تحت کنترل آن ها در یمن بوده، اتخاذ کند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن