ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111677
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
  • 63 بازدید
  • ارسال توسط :
افتتاح نمایشگاه جنایات ائتلاف متجاوز عربی در یمن

افتتاح نمایشگاه جنایات ائتلاف متجاوز عربی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، عبدالعزیز بن حبتور، نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله امروز به همراه علیاء فیصل عبداللطیف الشعبی، وزیر حقوق بشر این دولت و أحمد یحیی المتوکل، رئیس شورای عالی قضایی یمن‎ نمایشگاه اسناد جنایات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، عبدالعزیز بن حبتور، نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله امروز به همراه علیاء فیصل عبداللطیف الشعبی، وزیر حقوق بشر این دولت و أحمد یحیی المتوکل، رئیس شورای عالی قضایی یمن‎ نمایشگاه اسناد جنایات ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان در یمن را افتتاح کرد.

طبق آمار مطرح شده در این نمایشگاه، در جریان تجاوز ائتلاف سعودی به یمن ۱۲ هزار و ۲۶۰ شهروند این کشور از جمله ۱۷۶۹ زن و ۲۵۳۳ کودک کشته شده‌اند و همچنین ۲۰۴۷۶ تن از جمله ۳۰۱۵ زن و ۴۰۰۵ کودک مجروح شدند.

در همین راستا، بن حبتور اظهار کرد: تمامی شواهد موجود است و آنها را به جهان نشان خواهیم داد. ما اسنادی را در اختیار داریم و آنها را در محافل بین المللی و حقوقی ارائه خواهیم کرد و هرکسی که منکر این اسناد است بیاید و از نزدیک آنها را ببییند.

وی افزود: “ما با دست راست کلاشنیکف حمل خواهیم کرد و با دشمنان‌مان می‌جنگیم و با دست چپ تمامی مدارک را جمع‌آوری می‌کنیم.

علیاء الشعبی نیز در این باره گفت: نمایشگاه اسناد جنایت یک کنج برای ملت یمن است و امیدواریم که پس از به نمایش گذاشتن این اسناد و مدارک، سازمان‌های مختلف برای مشاهده ابزاری که ملت یمن با آن قتل و عام شده‌اند، به اینجا بیایند.

جمال النصری، مدیر اداره کل پزشکی قانونی یمن اعلام کرد که اسناد و مدارک مربوط به دست داشتن آمریکا و کشورهای متجاوز در ارتکاب شنیع‌ترین جنایات علیه ملت یمن در این نمایشگاه نشان داده می شود.

وی افزود: گزارش‌های فنی و تصاویر مربوط به حملات متجاوزان به یمن و اماکن این جنایات نیز در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن