ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111743
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۶:۰۳
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله جنگنده‌های امارات به نیروهای تحت امر منصور هادی در عدن

حمله جنگنده‌های امارات به نیروهای تحت امر منصور هادی در عدن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، محمد الحضرمی، وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن در جریان هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با اشاره به تحولات اخیر در جنوب این کشور، اظهار کرد، شورای انتقالی جنوب علیه دولت مستعفی شورش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، محمد الحضرمی، وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن در جریان هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با اشاره به تحولات اخیر در جنوب این کشور، اظهار کرد، شورای انتقالی جنوب علیه دولت مستعفی شورش کرد و قوانین این دولت در عدن را زیر پا گذاشت.

وی افزود: نیروهای ما درجریان مقابله با نیروهای شورای انتقالی جنوب توسط جنگنده‌های امارات هدف قرار گرفتند و این اقدام به منزله انحراف از اهداف ائتلاف عربی است.

الحضرمی در ادامه مدعی شد که نیروهای جنبش انصارالله “تمامی چیزهای زیبا” را در یمن تخریب کرده‌اند!

وزیر خارجه دولت مستعفی در ادامه از عربستان که ائتلاف متجاوز عربی را رهبری می‌کند، تشکر و قدردانی کرد.

در همین راستا، صالح الجبوانی، وزیر حمل و نقل دولت عبدربه منصورهادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن نیز گفته بود که این دولت تمامی اسناد مربوط به ارتباط امارات با القاعده و داعش برای هدف قرار دادن تجهیزات نیروهای دولت مستعفی در شبوه و أبین را در اختیار دارد.

وی گفت: امارات از “تروریست‌ها” برای حمله به تجهیزات ارتش یمن (نیروهای دولت مستعفی) در مسیر شبوة به أبین استفاده می‌کند و اهالی این دو استان و قبایل آن باید هرچه سریع‌تر موضع‌شان را نسبت به امارات مشخص کنند.

این درحالی است که امارات می‌گوید عناصر تروریستی را در جنوب یمن هدف قرار می‌دهد.

از سوی دیگر، تعدادی از یمنی‌های مقیم آمریکا در اعتراض به اقدامات ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان و امارات در یمن در مقابل مقر سازمان ملل در نیویورک تجمع کردند.

معترضان یمنی با سردادن شعارهایی علیه ائتلاف سعودی جنایت‌های آن علیه ملت یمن را محکوم کردند.

تجمع کنندگان یمنی در مقابل مقر سازمان ملل همچنین ائتلاف عربی را مسؤول کشتار غیرنظامیان یمنی دانستند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن