ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111785
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگ یمن در حال پایان و آمریکا هیچ برآوردی برای آینده ندارد / سه چالش اصلی آمریکا در جهان

جنگ یمن در حال پایان و آمریکا هیچ برآوردی برای آینده ندارد / سه چالش اصلی آمریکا در جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی پیش از ظهر امروز در همایش رزمندگان روحانی دفاع مقدس که در پردیس بین‌الملل یزد برگزار شد در خصوص قدرت و تأثیرگذاری دفاع مقدس در منطقه و بین‌الملل گفت: قدرت در چهار سطح تعریف می‌شود که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی پیش از ظهر امروز در همایش رزمندگان روحانی دفاع مقدس که در پردیس بین‌الملل یزد برگزار شد در خصوص قدرت و تأثیرگذاری دفاع مقدس در منطقه و بین‌الملل گفت: قدرت در چهار سطح تعریف می‌شود که سطح اول به عنوان قدرت وابسته، سطح دوم قدرت دفاعی، سطح سوم قدرت بازدارندگی و سطح چهارم قدرت ضربه متقابل است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: ایران قبل از انقلاب و در زمان رژیم پهلوی وابسته و تحت‌الحمایه بود و به علت ضعف و وابستگی ضربات بسیار سنگینی به پیکره کشور وارد کرد، افزود: ایران با پیروزی انقلاب به مرحله دفاع دست پیدا کرد و 94 ماه ایران اسلامی‌توانست این ظرفیت را در بزرگترین تهاجمات در تاریخ معاصر حفظ کند.

وی با اشاره به نوع سوم قدرت در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی که قدرت بازدارندگی است گفت: به این معنا است که یک کشور به یک قدرت دست پیدا کند تا دیگر کشورها نتوانند به آن تهاجم و اهداف شوم خود را در آن پیاده کنند.

سعیدی عنوان کرد: در مرحله چهارم که ضربه متقابل است کشور به مرحله‌ای می‌رسد که اگر دشمنی کاری برعلیه آن انجام داد بتواند ضربه متقابل به آن را داشته باشد که ایران اسلامی امروزه به سطح چهارم قدرت دست یافته و نمونه آن را می‌توان در توقیف کشتی انگلیسی به خوبی مشاهده کرد که معنای این کار ضربه متقابل به دشمن است.

سه چالش اصلی آمریکا در جهان

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکا امروز سه چالش اساسی دارد که موجودیت آن را مورد خطر قرار داده است گفت: رقابت سیاسی با روسیه، چالش نظامی با کشور چین و سومین چالش فکری، اعتقادی و ایدئولوژی است که با ایران اسلامی دارد که مهمترین چالش برای این کشور سومین مورد بیان شده که اوج افتخار کشور انقلابی و اسلامی ایران است.

وی به قدرت پدافندی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: در جریان هدف قرار دادن پهباد فوق مدرن آمریکایی، کشورهای اروپایی متوجه قدرت پدافندی ایران اسلامی شدند که سطح بسیار بالایی در جهان دارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه متأسفانه امروز در کشور برخی دنبال ضرورت سازی تصنعی هستند تصریح کرد: آمریکا به هیچ عنوان توان جنگیدن ندارد و جنگی در کار نخواهد بود چون همه کشورها به قدرت ایران اسلامی پی برده‌اند.

وی با بیان اینکه جنگ یمن در حال پایان است و آمریکا هیچ برآوردی برای آینده ندارد اضافه کرد: امروز حماس کاملا در حالت تهاجمی قرار دارد و این مسئله به دشمن نیز به اثبات رسیده و دنبال راه چاره هستند.

سعیدی با اشاره به اینکه چالش‌هایی در کشور داریم که با دست مردم قابل حل است و اگر دولت و مجلس انقلابی باشد بسیاری از مشکلات حل می‌شود اذعان داشت: یکی از نمونه فعالیت‌های انقلابی را می‌توان قوه قضاییه انقلابی دانست که حرکت‌های چشمگیری را کشور آغاز کرده و بدون شک مجلس و دولت انقلابی هم می‌تواند به این شکل اثرگذار باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن