ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111902
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۴۳
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله یمن: تصاویر مهمتری از شکست‌های ائتلاف سعودی در اختیار داریم

انصارالله یمن: تصاویر مهمتری از شکست‌های ائتلاف سعودی در اختیار داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، ضیف الله الشامی در مصاحبه با این شبکه، در واکنش به سخنان ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف سعودی گفت: نیرو‌های ائتلاف تلاش می‌کنند خسارت‌ها و تلفات سنگین خود را در عملیات اخیر پنهان کنند. […]

انصارالله یمن: تصاویر مهمتری از شکست‌های ائتلاف سعودی در اختیار داریمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، ضیف الله الشامی در مصاحبه با این شبکه، در واکنش به سخنان ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف سعودی گفت: نیرو‌های ائتلاف تلاش می‌کنند خسارت‌ها و تلفات سنگین خود را در عملیات اخیر پنهان کنند.

وی افزود: از ترکی المالکی نمی‌توان انتظار دیگری داشت، جز اینکه تلاش کند واقعیت‌ها را نفی کند. زیرا آن‌ها نگاه متکبرانه و مغرورانه‌ای دارند.

الشامی تصریح کرد: ما فقط مرحله نخست عملیات خود را اعلام کردیم و هنوز مراحلی از آن باقی مانده است. در مراحل بعدی، تصاویری وجود دارد که رسوایی بزرگتری برای رژیم آل سعود و نظام‌های متحد با آن و مزدوران این رژیم خواهد بود. می‌دانیم که چگونه پیام‌های رسانه‌ای و سیاسی این عملیات را ارسال کنیم. می‌توانیم کاری کنیم که دشمن مجبور شود خودش، خودش را تکذیب کند.

ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف متجاوز به فرماندهی عربستان به تازگی در تلاش برای توجیه شکست فجیع این ائتلاف در عملیات نصر من الله نیروهای مقاومت یمنی مدعی شد:  «عملیاتی که حوثی‌ها اعلام کردند، ارزش جواب دادن هم ندارد. به رسانه‌های گمراه‌کننده حوثی‌ها پاسخ نخواهیم داد».

روز شنبه یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، از اجرای عملیات گسترده و مهم در محور نجران در جنوب عربستان با نام نصر من الله و به اسارت گرفتن هزاران مزدور سعودی خبر داد. (بیشتر بخوانید

کمیته جهانی صلیب سرخ نیز روز دوشنبه اعلام کرد نیرو‌های انصارالله در اقدامی یکجانبه ۲۹۰ اسیر جنگی متعلق به ائتلاف سعودی را آزاد کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن