ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111949
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش انصارالله به استقبال لفظی ولی‌عهد سعودی از پیشنهاد یمن

واکنش انصارالله به استقبال لفظی ولی‌عهد سعودی از پیشنهاد یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی اخیرا در مصاحبه‌ای با شبکه آمریکایی «سی بی اس» از پیشنهاد شورای عالی سیاسی یمن برای توقف حملات به اهداف سعودی در حرف، استقبال کرد و آن را گامی مثبت برای گفت‌وگوی سیاسی جدی‌تر خواند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی اخیرا در مصاحبه‌ای با شبکه آمریکایی «سی بی اس» از پیشنهاد شورای عالی سیاسی یمن برای توقف حملات به اهداف سعودی در حرف، استقبال کرد و آن را گامی مثبت برای گفت‌وگوی سیاسی جدی‌تر خواند.

هم‌زمان با این استقبال ظاهری، حملات هوایی عربستان به یمن متوقف نشده و ادامه دارد.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به این سخنان در صفحه توییتر خود نوشت: خوشبینی محمد بن سلمان به پایان جنگ (نکته‌ای) مثبت است و انتظار می‌رفت (این موضع) قبل از اعلام تجاوزشان (جنگ) به یمن گرفته می‌شد. تبدیل بحث به مذاکره نیازمند تعامل با واقعیت به دور از دیکته‌هاست، دیکته‌هایی که نه تنها فایده‌ای ندارند بلکه در مسیرتوقف تجاوز و رسیدن به صلح دائمی مانع ایجاد می‌کنند.

 

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن حدود یک هفته پیش اعلام کرد، ارتش یمن به صورت داوطلبانه عملیات‌های خود علیه اهداف سعودی را متوقف کند و امید است که ریاض نیز به حملات خود پایان دهد اما ائتلاف سعودی از آن زمان تا کنون بیش از ۳۰۰ بار به یمن حمله هوایی کرده است.

در همین ارتباط، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن به وبگاه لبنانی «العهد» گفت، طرف سعودی هیچ پاسخی به پیشنهاد «مهدی المشاط» رئیس دولت نجات ملی از طریق کانال‌های مستقیم یا غیرمستقیم دریافت نکرده است (جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن