ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111966
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱:۳۳
  • 61 بازدید
  • ارسال توسط :

قطر: آماده تسهیل کار‌ها برای اجرای طرح امنیت منطقه‌ای ایران هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی المانیتور، سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد اقدام عربستان سعودی، امارات، مصر و بحرین در محاصره کردن قطر، موجودیت شورای همکاری خلیج فارس را تهدید می‌کند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی المانیتور، سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد اقدام عربستان سعودی، امارات، مصر و بحرین در محاصره کردن قطر، موجودیت شورای همکاری خلیج فارس را تهدید می‌کند.

لولوه راشد الخاطر در ادامه، تصریح کرد: برای موضوع یمن راه حلی نظامی وجود ندارد. می‌توان برای این کشور راه حلی سیاسی یافت و ما امیدواریم که این اتفاق به خاطر مردم یمن، هرچه سریعتر روی دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه قطر درباره طرح امنیت منطقه‌ای که رئیس‌جمهور ایران، آن را هفته گذشته ارائه کرد، گفت: در خصوص این طرح باید بگویم که این طرح در مراحل اولیه قرار دارد و نمی‌توان به صورتی جامع درباره آن صحبت کرد. با این حال، برداشت ما از این طرح این است که امید می‌رود، اراده‌ای از طرف ایران برای ورود به گفت‌‎وگو‌هایی جدی باشد.

وی افزود: در صورتی که طرف‌ها بخواهند در چنین فرایندی برای کاستن از تنش‌ها وارد شوند ما آمادگی داریم هر گونه فرایند را در این خصوص تسهیل کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن