ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111986
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۵:۵۳
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
تصویری از سردار سلیمانی، سید حسن نصرالله و شهید عماد مغنیه در اتاق عملیات جنوب ضاحیه

تصویری از سردار سلیمانی، سید حسن نصرالله و شهید عماد مغنیه در اتاق عملیات جنوب ضاحیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، از محبوب‌ترین سردارانی است که حتی در کشورهای اسلامی دیگر هم بسیار پرطرفدار است. این مرد بزرگ با تدابیر  و چاره اندیشی‌های به جای خود، همواره نقش بزرگی در بسیاری از […]

تصویری از سردار سلیمانی، سید حسن نصرالله و شهید عماد مغنیه در اتاق عملیات جنوب ضاحیهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، از محبوب‌ترین سردارانی است که حتی در کشورهای اسلامی دیگر هم بسیار پرطرفدار است. این مرد بزرگ با تدابیر  و چاره اندیشی‌های به جای خود، همواره نقش بزرگی در بسیاری از پیروزهای اخیر مسلمانان در منطقه داشته است.

بیشتر بخوانید: واکنش کاربران به نخستین مصاحبه مطبوعاتی سردار قاسم سلیمانی + تصاویر

مثال بارزی که درخصوص تدبر او می‌توان گفت پیروزی حزب‌الله بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه ۲۰۰۶ اسرائیل علیه لبنان بود که در زمان خود بسیار پررنگ بود. تصویری که در ادامه ارائه شده است نقاشی از «سرلشکر قاسم سلیمانی»، «سید حسن نصرالله» و «شهید عماد مغنیه» در اتاق عملیات جنوب ضاحیه، برگرفته از مصاحبه اخیر فرمانده نیروی قدس با سایت رهبر انقلاب است.

تصویری از سرلشکر قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله و شهید عماد مغنیه در اتاق عملیات جنوب ضاحیه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن