ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112032
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم سهم بزرگی در حفظ انقلاب دارند

شهدای مدافع حرم سهم بزرگی در حفظ انقلاب دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از البرز، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سه شنبه شب، نهم مهرماه با حضور در منزل امدادگر کمیته امداد و شهید مدافع حرم «علی تمامزاده» ضمن ادای احترام نسبت به آرمان‌های عالی انقلاب اسلامی و خانواده شهید افزود: هدف اصلی […]

شهدای مدافع حرم سهم بزرگی در حفظ انقلاب دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از البرز، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سه شنبه شب، نهم مهرماه با حضور در منزل امدادگر کمیته امداد و شهید مدافع حرم «علی تمامزاده» ضمن ادای احترام نسبت به آرمان‌های عالی انقلاب اسلامی و خانواده شهید افزود: هدف اصلی دشمنان و تروریست های مزدور پس از سوریه اشغال عراق و در نهایت ضربه زدن به ایران اسلامی بود.
وی ادامه داد: این نصرت الهی نتیجه خون‌های پاک مدافعان حرم بود و بنده امروز به عنوان خادم محرومان و با افتخار بر حسب تکلیف در منزل امدادگر شهید حجت الاسلام تمام‌زاده که در دوران امدادگری و رسیدگی به فقرا شب و روز نمی شناختند حضور پیدا کردم.
بختیاری با اشاره به دیدار سه ساعته و اختصاصی مقام معظم رهبری با خانواده‌های شهدای مدافع حرم در مشهد مقدس که چند سال پیش انجام شد گفت: ایشان همواره توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را تضمین‌کننده انقلاب می‌دانند و در بیانات خود شهدای مدافع حرم را اولیاءالله خطاب فرمودند.
وی پیروزی‌های امروز مدافعان حرم و مردم سوریه را نتیجه دعای حضرت زینب(س) دانست و ادامه داد: در شرایطی که ۷۵ درصد خاک سوریه در اشغال تروریست های تکفیری قرار داشت و مستکبران انواع امکانات را در اختیار آنها قرار دادند رهبر معظم انقلاب قاطعانه از مردم سوریه دفاع کردند و پس از تحقق نصرت الهی امروز بحمدلله بخش کوچکی از خاک سوریه در اختیار یک گروه تروریستی است.
شهید امدادگر حجت الاسلام تمام‌زاده به مدت چهار سال در بخش فرهنگی امداد امام(ره) و در زمینه ترویج زکات مشغول خدمت رسانی به محرومان بودند.
گفتنی‌ست؛ در این دیدار بخش‌هایی از وصیت نامه شهید تمام‌زاده قرائت شد که فرازهایی از آن به شرح ذیل است: پس از حمد خدا و سلام به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری اکنون که این وصیت نامه را می نویسم شب عملیات است و رزمندگان آماده نبرد برای خارج کردن شهرهای شیعه نشین سوریه از محاصره تدارک دیده شده است. مردم مظلومی که در شرایط سختی در محاصره هستند آنچنان که نانی برای خوردن ندارند، مقدار کمی نان باقی مانده را با پوست درختان خمیر می کنند تا بیشتر محاصره را تحمل کنند، انشاءالله با غیرت برادران حزب الله، فاطمیون، فاتحین و حیدریون پیروزی از آنِ متقین است و می‌توانیم این محاصره را بشکنیم. از پدر و مادرم تشکر میکنم که با نان حلال و شرکت در مجالس روضه مرا محب اهل بیت پرورش دادند. سخنی هم با فرزندانم دارم، بدانید من برای عزت اسلام به جهاد رفتم. برای دفاع از نوامیس مسلمین و مبارزه با رژیم کودک کش اسرائیل و تروریست های مزدورش به میدان رفتم. شیعه علی بن ابیطالب تن به ذلّت نمی دهد. شما هم در زندگی مسیر اهل بیت را فراموش نکنید و با دوستان با ایمان هم نشینی کنید.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن