ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112049
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۶:۴۱
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله یمن، آماده برای حملات جدید به عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) اعلام کرد خود را برای حملات جدید به عربستان سعودی آماده می‌کند و این حملات تا زمانی که ریاض به خصومت‌ خود علیه مردم یمن پایان ندهد، ادامه دارد. اخبار بین الملل – شورای سیاسی انصارالله با انتشار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) اعلام کرد خود را برای حملات جدید به عربستان سعودی آماده می‌کند و این حملات تا زمانی که ریاض به خصومت‌ خود علیه مردم یمن پایان ندهد، ادامه دارد.

اخبار بین الملل – شورای سیاسی انصارالله با انتشار بیانیه‌ای که از شبکه المسیرة پخش شد، اعلام کرد: «مقدمات گسترده‌ای برای حملات نامحدود و پرقدرت در حال انجام است که اگر تلاش‌ برای گفت‌وگو‌های صلح موفقیت‌آمیز نباشد برای سقوط متجاوز کافی خواهد بود.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حملات اخیر به تاسیسات نفتی عربستان سعودی فقط بخشی از توانایی‌های جنبش انصارالله بود.

اواسط ماه سپتامبر، انصارالله یمن با حمله‌ای پیروزمندانه به تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان، صادرات نفت این کشور را فلج کردند. این عملیات باعث افت شدید تولید نفت عربستان و افزایش چشمگیر بهای طلای سیاه نیز شد.

پس از این حملات، رسانه‌ها اخباری مبنی بر اینکه عربستان با آتش بس جزئی موافقت کرده است، منتشر کردند این در حالی بود که انصارالله یمن ضمن تکذیب این اخبار از ادامه حملات هوایی نیرو‌های سعودی خبر داد.

این جنبش ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به آرامکو در حرکتی دیگر با عملیات «نصر من الله» در محور نجران اعتبار پرهزینه‌ترین ارتش خاورمیانه را مخدوش کرد و تلفات و خسارات سنگین و بی سابقه‌ای به نیرو‌های سعودی وارد کرد. عده زیادی از نیرو‌های نظامی سعودی در این عملیات به اسارت گرفته شدند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن