ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112080
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
  • 213 بازدید
  • ارسال توسط :
غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته ناجا در شهرستان دهلران

غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته ناجا در شهرستان دهلران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: همزمان با اولین روز هفته نیروی انتظامی مزار شهدای شهر دهلران در امامزاده سیداکبر غبارروبی و عطرافشانی شد. او ادامه داد: در این مراسم که در بعد از ظهر […]

غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته ناجا در شهرستان دهلران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: همزمان با اولین روز هفته نیروی انتظامی مزار شهدای شهر دهلران در امامزاده سیداکبر غبارروبی و عطرافشانی شد.

او ادامه داد: در این مراسم که در بعد از ظهر امروز به تاریخ پنجشنبه ۱۱ مهرماه در بهشت رضای شهر دهلران برگزار شد ،  با حضور در آرامگاه شهدای امامزاده سیداکبر یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد.  

مکی اظهار کرد: در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در حرکتی نمادین با اهدای شاخه گل به مزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان کرد: همه ما مدیون و بدهکار شهداء هستیم زیرا که شهداء با نثار خون خود برای ما آزادی و اقتدار را آوردند و به کشور ما امنیت و آرامش دادند و ما باید از این شهداء مدد بگیریم و به آن‌ها افتخار کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن