ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112084
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :

یمنی‌ها در تجلیل از عملیات «نصر» در جنوب عربستان، راهپیمایی می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیته ساماندهی مناسبت‌ها در پایتخت یمن مردم یمن را به حضور گسترده در راهپیمایی‌های فردا جمعه در صعده و صنعا به منظور تقدیر از عملیات بزرگ نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در محور نجران موسوم به عملیات «نصر من الله» دعوت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیته ساماندهی مناسبت‌ها در پایتخت یمن مردم یمن را به حضور گسترده در راهپیمایی‌های فردا جمعه در صعده و صنعا به منظور تقدیر از عملیات بزرگ نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در محور نجران موسوم به عملیات «نصر من الله» دعوت کرد.

وبگاه خبری المسیره یمن گزارش داد: این کمیته ضمن تعیین مسیرهای این راهپیمایی‌ها بر اهمیت حضور در آن برای تمجید این پیروزی بزرگ و اعلام وفاداری به شهدا و مبارزان دلاوری که این پیروزی به دست آنها محقق شده است، تاکید کرد.

عملیات «نصر من الله» یکی از پاسخ‌های دردناک نیروهای یمنی به نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی است که طی دو ماه گذشته در جنوب عربستان اجرا شد. این عملیات موجب شد عربستان علاوه بر از دست دادن بیش از ده هزار نیروی اجیر شده،‌ دهها نوع تجهیزات زرهی و تسلیحاتی را از دست بدهد. منهدم شدن سه تیپ از نیروهای مجهز سعودی و به اسارت درآمدن حدود دو هزار شبه‌نظامی و تعدادی نظامی سعودی، بخشی از عملیات «نصر‌ من‌ الله» ارتش یمن بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن