ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112161
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
برهم خوردن معادله قدرت توسط انصارالله یمن

برهم خوردن معادله قدرت توسط انصارالله یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه کاهش تعهدات برجام باید با سرعت ادامه پیدا کند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران سیاست فشار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه کاهش تعهدات برجام باید با سرعت ادامه پیدا کند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران سیاست فشار آمریکا را شکست‌خورده دانستند و باید دولت کاهش تعهدات برجام را ادامه دهد.

وی با تأکید بر عدم دیدار رئیس‌جمهور ایران با آمریکا گفت: دولت‌های غربی سعی دارد زمینه دیدار رئیس‌جمهور ایران با ترامپ را فراهم کرده و از طریق امتیازاتی را دریافت کنند که با رهنوردهای مقام معظم رهبری موفق به انجام این کار نشدند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کشور انجام داده است، بیان کرد: سپاه پاسداران یکی از مهم‌ترین نهادهای نظامی در کشور بوده و در مواقع بحرانی به کمک مردم آمده ‌و خدمات زیادی را انجام داده است که این خدمات و تأثیرگذاری سپاه باید بیشتر شود.

طیبی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در منطقه خاورمیانه افزود: استکبار تلاش بسیار زیادی برای کم کردن نقش انقلاب و سپاه پاسداران در منطقه انجام داده است ولی نیروهای مقاومت همواره از کمک‌های مشاوره‌ای سپاه و انقلاب در منطقه استفاده کردند.

وی لازمه پیروزی ملت‌های مسلمان ازجمله یمن را ایستادگی و مقاومت دانست و بیان کرد: امنیت و امیدی که در جامعه و در بین ملت‌های مسلمان ایجادشده است حاصل تلاش، مقاومت و ایستادگی نیروهای مقاومت در منطقه بوده که با پیروی از رهنوردهای مقام معظم رهبری به این جایگاه رسیده‌اند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه انصار الله باعث برهم زدن معادله قدرت شده است، گفت: رژیم آل سعود تصور می‌کرد به‌راحتی می‌تواند یمن را تسخیر ‌به پیروزی برسد ولی انصار الله با مقاومت و نابودی سه تیپ کامل از ارتش آل سعود معادله قدرت را در خاورمیانه عوض کرد.

طیبی با اشاره به جایگاه متزلزل ترامپ در بین مردم آمریکا تصریح کرد: مردم آمریکا از سیاست‌های داخلی و خارجی ترامپ راضی نبوده و مجلس این کشور سعی در استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا را دارد که ترامپ به‌محض مطلع شدن از این اتفاق تهدید به ایجاد آشوب در آمریکا کرده است.

وی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در کشور بیان کرد: نیروی انتظامی تاکنون وظایف خود را به‌درستی انجام داده و تمام پارامترهای ایجاد امنیت در کشور به‌درستی در حال انجام شدن است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن