ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112186
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۵:۲۹
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
چرا آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای او از رابطه ایران و عراق بیم دارند؟‌ + اینفوگرافیک

چرا آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای او از رابطه ایران و عراق بیم دارند؟‌ + اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین شاهد نا‌آرامی‌های مشکوکی در برخی از شهرهای عراق هستیم. در این میان افکار عمومی دو کشور ایران و عراق آماج حملات گسترده رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی هستند […]

چرا آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای او از رابطه ایران و عراق بیم دارند؟‌ + اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین شاهد نا‌آرامی‌های مشکوکی در برخی از شهرهای عراق هستیم. در این میان افکار عمومی دو کشور ایران و عراق آماج حملات گسترده رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی هستند که مردم دو کشور را به دشمنی، کینه‌توزی و نفرت‌پراکنی علیه یکدیگر فرا می‌خوانند اما دشمنان که فکر می‌کنند به اهدافشان می‌رسند، سخت در اشتباهند چرا که پشت پرده این ناآرامی‌ها و اقدامات در برخی شهرهای عراق و در فضای مجازی، برای دو ملت ایران و عراق مشخص است که چه کسانی هستند؛ مثلثی که یک سر آن رژیم سعودی، طرف دیگر آن آمریکا و ضلع دیگرش را رژیم صهیونیستی تشکیل می‌دهد. آنچه مسلم است، این است که خیل عظیم مسلمانان و شیعیان با از هم‌گسستن دسیسه‌های این مثلث تفرقه، امسال نیز باشکوه تمام حماسه راهپیمایی اربعین را رقم خواهند زد.

بیشتربخوانیدربات‌ها و اکانت‌های فیک سعودی داغ کنندگان آتش تفرقه میان ایران و عراق + تصاویر

در ادامه اینفوگرافیکی که با عنوان “چرا آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای او از رابطه ایران و عراق بیم دارند؟‌” در فضای مجازی منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

چرا آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای او از رابطه ایران و عراق بیم دارند؟‌ + اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن