ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112207
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۵۹
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر نفت یمن: دشمن نفت ما را به تاراج برده است

وزیر نفت یمن: دشمن نفت ما را به تاراج برده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، احمد دارس، وزیر نفت و معدن دولت نجات ملی یمن در کنفرانسی خبری به بیان چالش‌های استمرار توقف کشتی‌های حامل نفت و غذا از سوی ائتلاف سعودی پرداخت. وی گفت: کشور‌های عضو ائتلاف سعودی و […]

وزیر نفت یمن: دشمن نفت یمن را به تاراج برده استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، احمد دارس، وزیر نفت و معدن دولت نجات ملی یمن در کنفرانسی خبری به بیان چالش‌های استمرار توقف کشتی‌های حامل نفت و غذا از سوی ائتلاف سعودی پرداخت.

وی گفت: کشور‌های عضو ائتلاف سعودی و مزدوانشان در سال گذشته بیش از ۱۸ میلیون بشکه نفت یمن را به تاراج برده و درآمد حاصل از فروش آن را به بانک ملی عربستان ریخته‌اند.

احمد دارس کشور‌های منطقه را نیز در محاصره و کشتار مردم یمن سهیم دانست و گفت: هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمن به بازی با ثروت‌های مردم ادامه دهد و از طرف‌های مربوطه می‌خواهیم که اقدامات لازم را برای توقف این محاصره و کشتار اتخاذ کنند.

وی با مخاطب قرار دادن کشور‌های عضو ائتلاف سعودی گفت: نفتکش‌های ما را آزاد کنید چرا که مردم ما نه تنها تسلیم این امر نمی‌شوند بلکه این کار به مثابه انگیزه‌ای برای رفتن به میدان‌های جنگ است.

وزیر نفت یمن از سازمان ملل خواست مسئولیت آزادسازی نفتکش‌ها و کشتی‌های حامل مواد غذایی یمن را به عهده بگیرد.

وی در پایان اعلام کرد که برای امضای هر گونه توافقی ویژه درآمد‌های حاصل از فروش نفت و گاز با هدف پرداخت حقوق معوقه کارمندان آماده است.

یمن بیش از چهار سال است گرفتار جنگی به سرکردگی عربستان سعودی به بهانه بازگرداندن دولت مستعفی است. جنگی که موجب ویرانی بسیاری از زیرساخت های این کشور و محاصره شدید غذایی و دارویی مردم بیگناه آن شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن