ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112322
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :

آیت‌الله رئیسی از فرمانده نیروی دریایی سپاه تجلیل کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضائیه در حاشیه سفر اخیر با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، روحانیون و نخبگان استان هرمزگان ، از فرمانده نیروی دریایی سپاه تقدیر و تشکر به عمل آورد. در متن این لوح آمده است: به پاس تلاش های خالصانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضائیه در حاشیه سفر اخیر با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، روحانیون و نخبگان استان هرمزگان ، از فرمانده نیروی دریایی سپاه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در متن این لوح آمده است: به پاس تلاش های خالصانه و مجدانه عزیزان جان بر کف آن نیرو و عنایت ویژه حضرتعالی در همکاری صمیمانه و فعالیت ارزشمند در ایجاد همکاری و هماهنگی های لازم در جهت مبارزه و مقابله قاطعانه با قاچاق کالا به خصوص قاچاق فرآورده های نفتی که منجر به کشف میلیون ها لیتر سوخت گردیده، صمیمانه تقدیر و قدردانی به عمل می آید.

توفیق جنابعالی را در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای عزیز، در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن