ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112334
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
نکاتی که می‌تواند امنیت کامپیوترتان را افزایش دهد + اینفوگرافیک

نکاتی که می‌تواند امنیت کامپیوترتان را افزایش دهد + اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امنیت همواره مهمترین دغدغه انسانها در تمام دوران بوده است. این دغدغه با گسترش علم و فناوری در سطوح بالا و پیشرفته افزایش یافت؛ از این رو مهندسان فناوری و طراحان درصدد آن برآمدند تا ابزاری […]

نکاتی که می‌تواند امنیت کامپیوترتان را افزایش دهد+ اینفوگرافیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امنیت همواره مهمترین دغدغه انسانها در تمام دوران بوده است. این دغدغه با گسترش علم و فناوری در سطوح بالا و پیشرفته افزایش یافت؛ از این رو مهندسان فناوری و طراحان درصدد آن برآمدند تا ابزاری را طراحی کنند که قابل رمزنگاری باشد.

یکی از پرکاربردترین وسایل الکترونیکی که نیاز به رمز داشت، کامپیوترهای خانگی و اداری بود که حاوی اطلاعات شخصی و مهمی است و از آنجا که هیچ امنیتی مطلق نیست، همواره راه‌هایی برای قفل شکنی یا به اصطلاح هک شدن اطلاعات کاربر وجود دارد.

تصویر زیر در قالب اینفوگرافی، چند نکته مفید در نحوه رمزگذاری به کاربران پیشنهاد می‌دهد که می‌تواند کاربر را در راستای امنیت بیشتر یاری دهد. 

نکاتی که می‌تواند امنیت کامپیوترتان را افزایش دهد+ اینفوگرافی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن