ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112379
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
اخباری از اربعین ۹۸ و…

اخباری از اربعین ۹۸ و…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، مرکز فرماندهی عملیات پدافند هوایی خلیج فارس با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور آغاز به کار کرد. وی دراین مراسم با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال، از دوران دفاع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، مرکز فرماندهی عملیات پدافند هوایی خلیج فارس با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور آغاز به کار کرد. وی دراین مراسم با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال، از دوران دفاع مقدس تا کنون، امنیت هزاران نفتکش را تامین کرده است افزود: کارکنان ارتش و صنعت نفت همواره پیش‌مرگ ملت و کشور بوده‌اند تا شریان حیاتی مملکت در جریان باشد.

سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه، توسعه رابطه با همسایگان را از سیاست‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت:هدف ما گسترش مناسبات با همه کشورهای منطقه خصوصا خلیج فارس است.وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت خبرنگار روسی بازداشت شده در تهران گفت: پرونده این خبرنگار خانوم  مربوط به معاونت ضد جاسوسی نبوده مربوط به تخلفات پیرامون ویزای ایشان بوده و به سرعت هم رسیدگی می‌شود.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان عضو مجمع درسایت اعلام دارایی مسئولان، دارایی‌های خود را اعلام کرده‌اید، گفت:هنوز نوبت اعلام دارایی اعضای مجمع نرسیده است. برای ثبت‌نام در این سایت تماس گرفتم که اعلام کردند هنوز زمانش نرسیده است.

اربعین ۹۸

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در پاسخ به اینکه چه کسانی برای شرکت در مراسم اربعین باید روادید دریافت کنند؟ با بیان این که طبق توافق صورت گرفته بین ایران و عراق شهروندان ایرانی که قصد حضور در اربعین حسینی را دارند نیازی به دریافت گذرنامه ندارند، اظهار کرد: کسانی که گذرنامه آنها بین سه تا شش ماه اعتبار دارد هم می‌توانند برای سفر اربعین اقدام کنند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین هم درباره وضعیت امنیت عراق گفت: دولت عراق، ستاد اربعین ما در عراق و ستاد کل نیروهای مسلح منبع ما برای ارزیابی وضعیت امنیت عراق هستند که هیچ کدام از این مراجع ابراز نگرانی بابت امنیت عراق نداشته اند.

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس: تمام دستگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: مراسم اربعین نمایش قدرت نرم شیعه است

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان: دشمن از راهپیمایی اربعین ترس دارد

رحیم صفوی:می‌خواهند مردم بترسند و به راهپیمایی اربعین نروند

سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق هم با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: شهروندان عراقی از بیست و پنجم ماه صفر«اول آبان ماه۱۳۹۸» لغایت ۳۰ ربیع الثانی سال ۱۴۴۱ هجری قمری «سوم دی ماه ۱۳۹۸» می‌توانند بدون اخذ روادید به ایران سفر کنند.

***

رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس با تاکید بر اینکه «برای اصلاح قیمت دارو باید نمایندگان سازمان حمایت از مصرف کنندگان، صنوف تولید کننده و وارد کننده و سازمان متولی به یک رویه مشترک دست پیدا کنند» گفت: احتمال دارد اصلاح قیمت دارو منجر به افزایش مختصر قیمت دارو شود.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری، قانون تابعیت فرزندان زنان ایرانی و مردان خارجی را برای اجرا ابلاغ کرد.

محمدجواد ظریف در توضیح آخرین وضعیت بیماری «مجید تخت‌روانچی» سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد، گفت: ترور بیولوژیک آقای تخت روانچی را تکذیب می‌کنم. وی افزود: بعد از رفتن آقای تخت‌روانچی به نیویورک بیماری سرطان تشخیص داده شد، وی در ایران از بیماری خود خبر نداشت.

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل غرب آسیا در پاسخ به اینکه هدف سعودی‌ها از ارسال سیگنال‌های مثبت اخیر چیست؟ با اشاره به سیگنال‌های مثبتی که از سوی عربستان سعودی در مورد ایران و همچنین موضوع آتش‌بس در یمن ارسال می‌شود، گفت: به نظر می‌رسد این سیگنال‌های مثبت با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا تاکتیکی است.

همچنین سید رضا صدر الحسینی، در پاسخ به اینکه آیا ابراز تمایل عربستان برای ایجاد آتش‌بس در یمن واقعی است ؟با اشاره به انتشار برخی از اخبار مبنی بر این که عربستان، تمایل به ایجاد آتش بس در یمن و مذاکره با گروه انصارالله را دارد، تصریح کرد: آن چه که در این زمینه منتشر شده بیشتر جنبه رسانه‌ای دارد و شاید هدف از انتشار این اخبار ایجاد خلل در اراده وعزم رزمندگان انصارالله یمن برای مقابله با متجاوزگران باشد.

سردبیر روزنامه رای الیوم هم در یادداشتی با بیان اینکه سعودی‌ها به لزوم مذاکره با ایران و انصارالله پی بردند، نوشت که سعودی‌ها در نهایت متقاعد شده‌اند که باید به طور حتم با جنبش انصارالله یمن از یک سو و ایران از سوی دیگر مذاکره کنند زیرا آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند امنیت آن‌ها را تامین کنند.

چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «گروه عظام» به اتهام قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو صبح امروز (دوشنبه) ۱۵ مهرماه در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. در این جلسه متهم روغنی‌ها گفت: متاسفانه تمام اقدامات مثبتم برای کشور در حوزه قطعه سازی،  به عنوان اخلال در نظام اقتصادی و جعل اسناد مطرح شده  در حالی که بیش از ۲۰ سال فعالیت در نظام داشته ام و هیچ گونه انتفاع شخصی نداشتم. طبق اعلام رییس دادگاه جلسه بعدی دادگاه ساعت ۱۳ فردا (سه شنبه) برگزار می شود.

عوامل ساخت کلیپی که طی آن از کودکان درباره نحوه تولدشان سوال می‌شود، با دستور بازپرس دادسرای ارشاد بازداشت شدند. انتشار این کلیپ با واکنش‌های منفی رو برو بود و در پی ثبت درخواست‌های متعدد در سامانه دادسرای ارشاد تهران برای پیگیری این مساله، عوامل تهیه این مصاحبه به دستور دادسرا و توسط پلیس اطلاعات و امنیت تهران بازداشت شدند.

همچنین جلسه رسیدگی به پرونده محسن لرستانی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد. موضوع اتهامی محسن لرستانی در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر کرده بود و او  شاکی خصوصی ندارد.

مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد که شناسه ملی تمامی اشخاص حقوقی که نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی خود و یا ارائه مستندات به سازمان ثبت کننده ظرف مدت تعیین شده در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور به آدرس www.ilenc.ir اقدام نکنند تعلیق می‌شود.

* مهمترین اخبار، مصوبات و دستور کارهای  امروز (دوشنبه) پانزدهم مهر ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی را نیز می‌توانید اینجا دنبال کنید.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن