ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112392
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی به توافقی برای پایان درگیری‌ها در عدن نزدیک می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از مسئولانی در دولت مستعفی یمن گزارش داد که عربستان پیشنهادی را مطرح کرده که بر اساس آن شورای انتقالی جنوب یمن به دولت هادی ملحق می‌شود تا پس از آن نیروهای سعودی در عدن برای نظارت بر تشکیل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از مسئولانی در دولت مستعفی یمن گزارش داد که عربستان پیشنهادی را مطرح کرده که بر اساس آن شورای انتقالی جنوب یمن به دولت هادی ملحق می‌شود تا پس از آن نیروهای سعودی در عدن برای نظارت بر تشکیل یک نیروی امنیتی بی‌طرف در این شهر مستقر شوند.

یک منبع سوم آگاه از جریان مذاکرات نیز امروز (دوشنبه) گفت: پیشرفتی در مذاکرات جده حاصل شده است. گفت‌وگوها همچنان ادامه دارد و با محوریت پیوستن شورای انتقالی جنوب به دولت مستعفی و نیز آرام کردن تنش‌ها و استقرار مجدد نیروها است.

نیروهای کمربند امنیتی وابسته به شورای انتقالی جنوب یمن نیز در توئیتر اعلام کردند که ممکن است توافقی در جده طی چند روز آینده امضاء شود.

این منبع سوم گفت: پیش از آنکه ائتلاف عربی بخواهد به صورت رسمی به پیشنهاد حوثی‌ها برای توقف حملات موشکی و حملات پهپادی به شهرهای عربستان پاسخ دهد لازم است که درگیری‌ها در عدن که به دودستگی میان طرف‌های ائتلاف عربی منجر شده متوقف شود.

عربستان از حدود یک ماه قبل میزبان مذاکراتی غیر مستقیم میان دولت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب است تا به درگیری‌ها میان دو طرف در عدن پایان دهد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن