ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112413
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۵:۴۲
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب دانشجویی «امت محمد» (ص) میزبان زوار جهان اسلام خواهد بود / تیم پزشکی ۳۵ نفره آماده خدمت رسانی به زائران

موکب دانشجویی «امت محمد» (ص) میزبان زوار جهان اسلام خواهد بود / تیم پزشکی ۳۵ نفره آماده خدمت رسانی به زائران

مظفری، مسئول موکب اربعین (امت محمد) دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: موکب دانشجویی امت محمد مستقر در عمود ۲۷۰ مسیر نجف تا کربلا است و خدماتی شامل پزشکی، فضای اسکان، اطعام، بین الملل و فعالیت‌های مربوط به کودکان به همراه مراسم عزاداری و برپایی نماز جماعت هر روز […]

مظفری، مسئول موکب اربعین (امت محمد) دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: موکب دانشجویی امت محمد مستقر در عمود ۲۷۰ مسیر نجف تا کربلا است و خدماتی شامل پزشکی، فضای اسکان، اطعام، بین الملل و فعالیت‌های مربوط به کودکان به همراه مراسم عزاداری و برپایی نماز جماعت هر روز است.

وی ادامه داد: تیم پزشکی موکب امت محمد(ص) شامل ۳۵ پزشک می‌باشد که از این تعداد ۵ پزشک عمومی، ۲ متخصص، ۲ دندان پزشک، پرستار و دستیار دندان پزشک حضور دارد. خدمات درمانی این موکب برای عامه مردم است، اما خدمات دندان پزشکی برای موکب داران عراقی است که در واقع نوعی تکریم از موکب داران عراقی است.

مظفری افزود: در غرفه بین الملل ۱۰ نفر از کشور‌های مختلف من جمله نیجریه، غنا و دیگر کشور‌ها را داریم که به زبان‌های مختلف فرانسه، عربی، آذری، اردو و … صحبت می‌کنند و در واقع این موکب محل ارتباط گیری با فضای بین الملل در پیاده روی اربعین است. ۵ نفر از ۱۰ شخصیت خارجی که در موکب حضور دارند از آفریقا هستند. همچنین از کشور هند هم در غرفه حضور دارند. یکی از مسائل اصلی این غرفه شبکه سازی نخبگانی جهان اسلام است.

مسئول موکب اربعین (امت محمد) دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات افزود: در غرفه بین الملل مسئله مظلومیت مردم یمن و استکبارستیزی آن‌ها را به نمایش گذاشته ایم. در غرفه کودک برای بچه‌های ایرانی و عراقی بازی‌های مختلف طراحی شده است همچنین مسئله روایتگری و پرده خوانی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: موکب امت محمد (ص) ۱۲۰ خادم دارد که حدود ۸۰۰ نفر برای اسکان پوشش داده می‌شوند و از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد مسئله آتلیه عکاسی است که از بچه‌ها عکاسی می‌شود و عکس چاپ شده آن‌ها همراه با هدیه هایشان به آن‌ها داده می‌شود.

مظفری اظهار داشت: دو کاروان از اروپا وهمچنین از کشور آذربایجان و دیگر کشور‌ها نیزهماهنگ شده اند تا به موکب بیایند و در آنجا ساکن شوند. برنامه‌هایی مثل یادواره شهدا را نیز در غرفه خواهیم داشت علاوه بر اینکه خانواده شهدای فاطمیون نیز هماهنگ شده اند تا در موکب حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد:در مسیر پیاده روی اربعین کمپینی با نام «حسین متحدکننده منتظران منجی» به راه انداخته ایم که این کمپین با نام انگلیسی، عربی و اردو نیز فعالیت خواهد کرد. بدرقه کاروان خادمان موکب امت محمد چهارشنبه همین هفته خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن