ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112415
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۶:۱۵
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
ناهنجاری دوری از عفاف خانواده شهدا را رنج می‌دهد

ناهنجاری دوری از عفاف خانواده شهدا را رنج می‌دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار خانواده شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده همزمان با هفته کودک  گفت: هفته کودک را به فرزندان شهید کوچک‌زاده و تمام فرزندان شهدا تبریک عرض می‌کنم.او به ویژگی شهدای مدافع حرم اشاره کرد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار خانواده شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده همزمان با هفته کودک  گفت: هفته کودک را به فرزندان شهید کوچک‌زاده و تمام فرزندان شهدا تبریک عرض می‌کنم.
او به ویژگی شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: شهدای مدافع حرم امام (ره)، پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را درک نکردند، اما در فراسوی مرز‌ها علیه ظالمان مبارزه کردند و این امر نشان دهنده اقتدار و عزت این شهیدان است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به تمام ملت‌های آزاده دنیا تعلق دارند، تصریح کرد: وجود شهدای مدافع حرم در گیلان از افتخار‌های این استان محسوب می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی، وجود شهدا را سبب عزت جامعه دانست و بیان کرد: شهیدان با تقدیم جان خود در راه خدای متعال برای همیشه ماندگار شدند.

او با اشاره به اینکه خود را مدیون خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌دانیم، گفت: امیدوارم خدای متعال به ما توفیق دهد در مسیر شهدا حرکت کرده و این راه را حفظ کنیم.

نماینده، ولی فقیه در گیلان، فرزندان شهدا را طی کننده مسیر آن‌ها در راستای حفظ ارزش‌ها دانست و خاطرنشان کرد: می‌دانیم بعضی ناهنجاری‌ها و دوری از عفاف و حجاب توسط برخی‌ها در جامعه خانواده شهدا را رنج می‌دهد و ما نیز از آن رنج می‌بریم بنابراین این تلاش می‌کنیم در این زمینه عاقلانه، آرام و مدبرانه فعالیت داشته باشیم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه آمدیم تا از خانواده شهدا درس بگیریم، یادآور شد: فرزندان شهدا باید با نشاط نگه داشته شوند تا در آینده فرزندانی نورانی و با برکت برای جامعه باشند.

حامد کوچک‌زاده، ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در دفاع از حرم زینب (س) و جریان آزادسازی شهر‌های نبل و الزهرا در استان حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ۳ فرزند از او به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن