ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112496
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۰۶
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
تلفات تازه شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در نجران و جازان

تلفات تازه شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در نجران و جازان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شماری دیگر از شبه‌نظامیانی که عربستان سعودی برای جنگ در جنوب خود با ارتش یمن به خدمت گرفته، در تقابل با ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در محور نجران کشته یا زخمی شدند.  وبگاه خبری شبکه المسیره یمن به نقل از  […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شماری دیگر از شبه‌نظامیانی که عربستان سعودی برای جنگ در جنوب خود با ارتش یمن به خدمت گرفته، در تقابل با ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در محور نجران کشته یا زخمی شدند. 

وبگاه خبری شبکه المسیره یمن به نقل از  یک منبع نظامی تائید کرد: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش مزدوران ائتلاف سعودی برای نفوذ به منطقه «مربع شجع» را ناکام گذاشته و آنها و برخی فرماندهانشان را کشته و زخمی کردند.

اخیرا ارتش یمن موفق شد در همین محور، حدود دو هزار شبه‌نظامی و نظامی وابسته به عربستان سعودی را در عملیاتی منحصربه‌فرد که عملیات «نصر من الله» نامیده شد، به اسارت بگیرد و ده‌ها خودرو نظامی و صدها ادوات جنگی را به غنیمت بگیرد و بیش از 500 نیرو را از پای در آورد یا زخمی کند.

این منبع همچنین افزود: در این عملیات همچنین تعدادی هم از مزدوران در صفوف ائتلاف سعودی به اسارت گرفته شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین روز سه شنبه پیشروی مزدوران ارتش عربستان در محور «جازان» را هم ناکام گذاشته و آنها را متحمل تلفات جانی کردند.

یک منبع نظامی تایید کرد رزمندگان یمنی پیشروی مزدوران سعودی را در قطاع الدائر ناکام گذاشتند که در نتیجه آن شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

المسیره نوشت: تلفات ارتش عربستان و مزدوران آن در محورهای مختلف جبهه‌های مرزی ادامه دارد تا آمار هزاران کشته و زخمی و نابودی هزاران دستگاه ادوات نظامی آنها همچنان رو به افزایش باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن